مجله مد و فشن

ساخت وبلاگ

بر خلاف تصور بسیاری از مردم، اسباب بازی تنها به منظور سرگرم کردن کودکان نیست. در واقع اسباب بازی نقش مهمی را در زندگی کودکان ایفا می‌کند و علاوه بر آموزش مهارت‌های زندگی، قدرت تخیل و تفکر را نیز افزایش می‌دهد.

با این حال یک اسباب بازی نامناسب می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. از این رو پیش از خرید اسباب بازی مناسب کودک دلبندتان باید نکات را در نظر بگیرید تا کودکتان از دنیای رنگارنگ خود لذت ببرد.

نکات مهم خرید اسباب بازی

روزانه هزاران اسباب بازی در دنیا تولید می‌شود، چرا که روانشناسان کودک بر این باورند که انتقال مفاهیم و یادگیری بسیاری از مهارت‌های زندگی از طریق بازی با کودکان صورت می‌گیرد. از این رو اسباب بازی مناسب می‌تواند کودکتان را در این مسیر یاری کند.

۱٫ به سن کودکتان توجه کنید

نکات مهم خرید اسباب بازی
خرید عروسک

پیش از خرید اسباب بازی به سن کودک و سنی که روی بسته اسباب بازی درج شده است توجه کنید. همچنین بسیاری از کتاب‌ها و اسباب بازی‌های ساخت ایران، با گروه سنی الف، ب، ج و… تعیین شده است. الف: گروه سنی خردسال و پیش از دبستان، ب: گروه سنی اول تا سوم دبستان، ج: گروه سنی چهارم تا ششم دبستان است و به همین منوال رده سنی‌ها افزایش می‌یابد.

برخی از کودکان، زودتر از سن شناسنامه‌ای خود رشد می‌کنند، در این صورت خرید اسباب بازی که یک تا دو سال بزرگ‌تر از سن حقیقی‌شان است، برای این کودکان مشکلی ایجاد نمی‌کند.

در واقع در صورتی که نمی‌دانید چه اسباب بازی مناسب است، راهنمای روی بسته اسباب بازی کمک بسیاری به شما می‌کند تا در خرید سردرگم نشوید. در صورتی که می‌خواهید اسباب بازی را به عنوان هدیه بخرید، تنها به خرید عروسک اکتفا نکنید، چرا که اسباب بازی‌ها از گروه سنی نوزاد آغاز می‌شوند.

به یاد داشته باشید که بسیاری از کودکان با بازی با اسباب بازی مناسب سن خود خوشحال و سرگرم می‌شوند. در صورتی که اسباب بازی مناسب سن کودکتان نباشد، ممکن است او را سردرگم یا خسته کند.

۲٫ از خرید اسباب بازی‌ با قطعات کوچک خودداری کنید

در صورتی که کودکتان زیر ۳ سال سن دارد، از خرید اسباب بازی با قطعات کوچک جدا خودداری کنید، چرا که در این سن کودکان از راه دهان ارتباط را می‌آموزند و ممکن است برای شناخت هر چیزی، آن را در دهانشان قرار دهند.

از این جهت اسباب بازی‌هایی که قطعات ریز و کوچک دارد، برای این گروه سنی، خطرناک است. اسباب بازی‌هایی همچون لگوی ریز، شن یا خمیر بازی نیز مناسب کودکان زیر ۳ سال نیست. اما این روزها شرکت‌های تولید اسباب بازی سعی کرده‌اند با تولید پازل یا لگوهایی با قطعات بزرگ، این گروه سنی را نیز سرگرم کنند.

۳٫ اسباب بازی جنس مناسب داشته باشد

انواع مدل بازی فکری برای کودکان
خرید بازی فکری

مهم‌ترین نکته‌ای که باید پیش از خرید اسباب بازی بچگانه به یاد داشته باشید، جنس اسباب بازی است. جنس اسباب بازی باید استاندارد باشد و در ساخت آن از مواد شیمیایی یا رنگ‌های مضر استفاده نشده باشد.

بیشتر کودکان زیر ۵ سال، به طور ناخودآگاه اسباب بازی را در دهان خود قرار می‌دهند و ممکن است این مسئله خطرناک باشد. بسیاری از تولیدکنندگان معتبر اسباب بازی در دنیا، سعی کرده‌اند با تکنولوژی نوین از مواد شیمیایی در ساخت و رنگ اسباب بازی استفاده کنند. در این صورت بعضی از اسباب بازی‌های زیر ۳ سال را از رنگ‌های خوراکی و استاندارد می‌سازند که این نکته روی بسته درج شده است.

در صورتی که کودکتان به عروسک‌های پولیشی علاقه دارد، حتما عروسک را در مدت زمان کوتاهی بشویید و آن را کاملا خشک کنید. علاوه بر این اسباب بازی‌های پلاستیکی باید ضخامت استانداردی داشته باشند تا با کوچکترین ضربه یا خمیدگی نشکنند و عمر طولانی داشته باشند.

۴٫ نگران خرید آنلاین اسباب بازی نباشید!

بسیاری از مردم از خرید اسباب بازی به صورت آنلاین خودداری می‌کنند، چرا که تصور می‌کنند که در خرید آنلاین نمی‌توانند جنس و ابعاد آن را بررسی کنند. اما مزیت خرید آنلاین اسباب بازی بیشتر از خرید آفلاین یا حضوری است.

در خرید اینترنتی اسباب بازی می‌توانید مشخصات، ابعاد، نوع جنس، رده سنی، کشور تولید و مشخصات دیگر را بررسی کنید. همچنین می‌توانید با مطالعه نظرات، از تجربیات دیگر مشتریان نیز مطلع شوید.

با این حال به یاد داشته باشید که به منظور رفاه حال و سلامت کودکتان، تنها از فروشگاه آنلاین معتبر خرید کنید تا با یک اسباب بازی با استانداردهای لازم، کودکتان را خوشحال سازید.

۵٫ اسباب بازی تکراری نخرید

به جای آنکه چندین اسباب بازی تکرای با یک کاربرد بخرید، چند اسباب بازی با کاربردهای متفاوت برای کودک یا فرزندتان تهیه کنید. از این جهت می‌توانید چندین مهارت را به کودکتان آموزش بدهید.

برای مثال برخی از اسباب بازی‌ها تمرکز و تخیل کودک را تقویت می‌کنند. برخی دیگر در بهبود حرکت دست، انگشتان و پا کمک می‌کند. بعضی از اسباب بازی‌ها جنبه آموزشی دارند و اعداد، رنگ و اسم اشیاء یا حیوانات را به کودک آموزش می‌دهند. برخی دیگر همچون لگو ساختن و خراب کردن را یاد می‌دهند.

کودکان می‌توانند با کمک اسباب بازی با دیگران ارتباط برقرار کنند. آن‌ها را در اختیار دیگران قرار دهند یا با اسباب بازی خود صحبت کنند و قدرت تکلم خود را بهبود بخشند.

۶٫ بازی فکری مناسب هر سنی

بازی های پسرانه و دخترانه
بازی های پسرانه و دخترانه

این روزها بازار بازی‌ فکری گرم است. معمولا نه تنها کودکان، بلکه هر فردی در هر سنی از این نوع بازی استقبال می‌کند. معمولا بازی فکری به بازی‌هایی با یک صفحه، چند کارت و مهره‌ می‌گویند. اما در واقع بازی فکری به بازی می‌گویند که برای حل آن باید خلاقیت داشته باشید و به خوبی فکر کنید.

بازی فکری کوکان می‌تواند به صورت پازل یا حتی جورچین باشد که کودک بتواند فکر کند که چه چیزی را در کجا قرار دهد یا کدام شکل هندسی، مناسب خواهد بود.

بازی فکری باعث می‌شود که کودکتان تخیل و ایده پردازی کند، تصورات و احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارد، با دیگران در ارتباط باشد، برای حل معما فکر کند، برد و باخت را بپذیرد و بیاموزد و سرعت عمل خود را تقویت کند. از این رو توصیه می‌کنیم حتما یک بازی فکری مناسب سن فرزندتان تهیه کنید و او را نیز در بازی همراهی نمایید.

اسباب بازی مناسب سن کودکتان کدام است؟

پیش از این گفتیم که هر اسباب بازی مناسب یک گروه سنی است که معمولا روی جعبه درج شده و به یادگیری مهارت‌های زندگی کودکتان کمک می‌کند. در این بخش به چند نمونه اسباب بازی مناسب گروه‌های مختلف سنی کودکان اشاره می‌کنیم.

۱٫ اسباب بازی مناسب نوزاد تا کودک ۱ ساله

اسباب بازی مناسب نوزاد تا کودک ۱ ساله باید به گونه‌ای باشد که حس بینایی و شنوایی او را تحریک و تقویت کند. معمولا اسباب بازی مناسب این سن، رنگارنگ و صدادار هستند. در این صورت کودک می‌تواند آن را با چشم‌هایش دنبال کند.

معمولا پس از ۶ ماهگی که کودک خوردن غذای مکمل را آغاز می‌کند، تمایل دارد که اسباب بازی را در دهان خود قرار دهد. از این رو اسباب بازی کوچک مناسب این سن نیست. همچنین کودک در این سن سعی می‌کند با انگشتان دست خود با محیط اطراف ارتباط برقرار کند، در این صورت اسباب بازی باید وزن مناسبی داشته باشد. توصیه می‌کنیم که از اسباب بازی‌های انعطاف پذیر در این سن استفاده نکنید، چرا که کودک توانایی کنترل آن را ندارد و ممکن است باعث آسیب او شود.

اسباب بازی مناسب این سن جغجغه، دندانی، حلقه‌های پلاستیکی نسبتا بزرگ، عروسک‌های موزیکال، عروسک‌های پولیشی نرم، توپ پارچه‌ای و از این قبیل اسباب بازی‌ها است.

۲٫ اسباب بازی مناسب کودک ۱ تا ۳ ساله

خرید اسباب بازی مناسب سن کودک
خرید اسباب بازی مناسب سن کودک

کودک ۱ تا ۳ ساله یا نوپایان در جستجو و کشف دنیا اطراف خود هستند. از این رو اسباب بازی‌هایی که شکل، رنگ و اعداد را به آن‌ها آموزش بدهد، انتخاب مناسبی خواهد بود. در این سن کودکان را می‌توانید به کتاب خواندن علاقه‌مند کنید.

همچنین پازل یا اسباب بازی‌های حل کردنی نیز گزینه مناسبی هستند تا هوش کودک را تقویت کنند و به آنان مهارت‌های تازه‌ای بیاموزند. نوپایان به موسیقی واکنش نشان می‌دهند، از این جهت اسباب بازی‌های صدادار یا همراه با موسیقی نیز آنان را خوشحال می‌کند.

اسباب بازی‌های مناسب و مورد علاقه این گروه سنی شامل پازل، ماشین، عروسک، کتاب‌های عروسکی یا برجسته، کتاب شعر کودکانه و لگوی بزرگ است.

۳٫ اسباب بازی مناسب کودکان ۳ تا ۶ ساله

معمولا کودکان ۳ تا ۶ ساله وارد مهدکودک یا پیش دبستانی می‌شوند، از این رو با کودکان هم‌سن خود آشنا می‌شوند و سعی به ایجاد برقراری ارتباط می‌کنند. در این صورت اسباب بازی مناسب این سن باید به گونه‌ای باشد که مهارت ایجاد ارتباط و خلاقیت آنان را افزایش دهد.

اسباب بازی مناسب این گروه سنی شامل پازل، بازی‌های فکری گروهی، عروسک‌های دستکشی یا دوچرخه، لگو، خمیر بازی و اسباب بازی‌های همراه با موسیقی یا صدادار است.

۴٫ اسباب بازی مناسب کودکان ۶ تا ۹ ساله

اسباب بازی مناسب کودکان 6 تا 9 ساله
خرید اسباب بازی کودکان با توجه به سن

خرید اسباب بازی برای گروه سنی ۶ تا ۹ سال کمی دشوار است. چرا که توجه کودکان به ورزش و فعالیت‌های جسمی جلب می‌شود. در این صورت خرید دوچرخه، ماشین اسباب بازی یا لگو توجه آنان را جلب می‌کند.

۵٫ اسباب بازی مناسب کودکان ۹ تا ۱۲ ساله

اگرچه این روزها کودکان ۹ تا ۱۲ ساله علاقه بسیاری به بازی‌های کامپیوتری و پلی‌استیشن دارند، اما بازی‌های فکری و دسته جمعی نیز می‌تواند توجه آنان را جلب کند. در این سن می‌توانید با بازی‌های فکری مهارت، خلاقیت و قوه تفکر آنان را تقویت کنید.

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 109 تاريخ : يکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت: 19:31

خرید لباس بچگانه یکی از خاطره‌انگیزترین خریدها محسوب می‌شود و یک لباس بچگانه دخترانه یا پسرانه می‌تواند دنیای زیبای کودکان را زیباتر و رنگارنگ‌تر کند. مدل لباس بچگانه روز به روز بیشتر می شود و حتی برخی از برندها فشن شویی برای لباس بچگانه پسرانه و دخترانه برگزار می‌کنند. همچنین در صورتی که می‌خواهید از مد روز لباس بچگانه با خبر شوید و لباس مناسبی برای کودکتان تهیه کنید، فضای مجازی و فروشگاه‌های آنلاین کار شما را آسان کرده است.

فروشگاه آنلاین لباس به شما کمک می‌کند تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. چرا که نیازی نیست برای خرید یک تیشرت یا شلوار بچگانه مغازه و فروشگاه‌های گوناگون را بگردید. کافی است فروشگاه اینترنتی لباس معتبری پیدا کنید و انواع مدل، رنگ، سایز و برند لباس بچگانه را مشاهده کنید و حتی قیمت و کیفیت لباس‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا خرید مطمئنی داشته باشید.

لباس جذاب بچگانه به کودکان اعتماد به‌نفس می‌دهد و باعث می‌شود که آن‌ها احساس خوشحالی و رضایت را تجربه کنند. همچنین در صورتی که کودکتان لباسش را دوست داشته باشد، احساس خوشایندی به نسبت خودش پیدا می‌کند. در صورتی که نمی‌دانید برای امسال تابستان چه مدل لباس بچگانه‌ای برای فرزندتان تهیه کنید، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید تا یک خرید آسان داشته باشید.

۹ نکته‌ای که باید پیش از خرید لباس بچگانه به یاد داشته باشید

  1. اگر می‌خواهید از خرید لباس بچگانه خودتان و فرزندتان رضایت داشته باشید باید به چند نکته توجه کنید:
  2. به سایز کودکتان توجه کنید تا لباس تنگ یا گشاد برای او نخرید تا لباس نامناسب مانع فعالیت‌های او نشود.
  3. از خرید لباس مشکی برای کودکتان خودداری کنید. لباس مشکی در روحیه کودکان تاثیر می‌گذارد و مناسب کودکان و دنیای رنگارنگ آنان نیست.
  4.  لباس بچگانه را در رنگ مورد علاقه کودکتان تهیه کنید.
  5.  لباس راحت و انعطاف پذیر برای کودکتان تهیه کنید.
  6. در صورتی که کودکتان سن مناسبی دارد، اجازه دهید که او نیز در خرید لباسش حق انتخاب داشته باشد.
  7.  به کیفیت و لطافت لباس توجه کنید تا کودکتان دچار حساسیت پوستی، التهاب یا خارش نشود.
  8.  همیشه لباس مناسب فصل برای کودکتان تهیه کنید.
  9. در صورتی که می‌خواهید در هزینه خرید لباس پسرانه یا دخترانه صرفه‌جویی کنید، حتما قیمت و کیفیت لباس‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.
  10.  لباسی بخرید که کودکتان بتواند آن را خودش به تنهایی بپوشد.

۱- پیراهن چهارخانه پسرانه

مدل پیراهن چهارخانه پسرانه
پیراهن چهارخانه پسرانه

به نظر می‌رسد پیراهن چهارخانه از همان کودکی همراه با آقایان است. یکی از لباس‌هایی که کودکان و پسران نوجوان از آن استقبال می‌کنند و می‌تواند یک لباس جذاب تابستانه از دنیای بزرگسالان برای کودکتان باشد، پیراهن چهارخانه است.

پیراهن چهارخانه و شلوار جین پسرانه یک ترکیب جذاب است که همراه با کفش کتانی بچگانه، استایل فرزندتان را کامل می‌کند. اگرچه به نظر می‌رسد پیراهن چهارخانه مدل مناسبی برای لباس بچگانه نیست، اما این روزها بسیاری از طراحان مد و فشن مدل لباس بزرگسال را برای لباس بچگانه طراحی می‌کنند که ظاهری بامزه و جذاب دارد.

۲- پیراهن نخی دخترانه

مدل پیراهن نخی دخترانه
پیراهن نخی دخترانه

کودکان، به خصوص دختر بچه‌ها دوست دارند شبیه مادرشان لباس بپوشند و با پیراهن و کفش‌های پاشنه بلند به مهمانی بروند. یکی از لباس‌های جذاب که توجه بسیاری از دختر بچه‌ها را به خود جلب می‌کند، پیراهن نخی تابستانه است.

این مدل پیراهن به صورت تاپ، آستین کوتاه یا آستین بلند به فروش می‌رسد که انتخاب مدل پیراهن دخترانه به سلیقه شما و دخترتان بستگی دارد. اگر به استایل و لباس‌های دخترتان توجه دارید و دوست دارید که لباس‌های زیبایی برای او تهیه کنید، به رنگ و مدل لباس نیز توجه کنید.

رنگ‌های روشن مانند آبی، زرد و قرمز رنگ‌های مناسب فصل تابستان است و همچنین به صورت غیرمستقیم بر انرژی و عواطف کودکتان تاثیر می‌گذارد. توصیه می‌کنیم از خرید پیراهن مشکی برای فرزندتان خودداری کنید. اگرچه ممکن است پیراهن مشکی جلوه جذابی برای شما داشته باشد، اما مناسب دنیای رنگی و لطیف کودکانه نیست.

 

در صورتی که می‌خواهید به مهمانی، دورهمی یا گردش تابستانه بروید، خرید پیراهن نخی دخترانه را در اولیت قرار دهید. اگرچه درختر بچه‌های به لباس‌های پفی و توری علاقه دارند، اما این مدل لباس‌ها تنها مناسب مهمانی و مراسم‌های رسمی است و کودکتان احساس راحتی در آن لباس نخواهد داشت.

خرید صندل بچگانه نیز انتخاب مناسبی برای گردش‌های تابستانه است. هوا در صندل دخترانه جریان دارد و مانع خستگی و تعریق پاهای او می‌شود. همچنین صندل دخترانه یک کفش مناسب با پیراهن نخی است که استایل فرزندتان را متمایز و جذاب می‌کند.

۳- پیراهن هاوایی پسرانه

مدل پیراهن هاوایی پسرانه

یکی از جذاب‌ترین مدل پیراهن برای مردان کوچک، پیراهن هاوایی است. طراحان این مدل پیراهن پسرانه خنک را برای روزهای گرم تابستان طراحی کرده‌اند که نقش و نگار آن احساس خوشایند روزهای گرم و دلچسب تابستان را القا می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید یک لباس مناسب برای مسافرت تابستانه برای فرزندتان تهیه کنید، پیراهن هاوایی پسرانه انتخاب مناسبی خواهد بود. این پیراهن ظاهری جذاب دارد و استایل کودکتان را حتی در عکس‌ها منحصربه‌فرد می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید استایل کودکتان را کامل کنید، خرید کلاه بچگانه و صندل بچگانه را فراموش نکنید. کلاه حصیری بچگانه نه تنها ترکیب جذابی با پیراهن هاوایی خواهد بود، بلکه از پوست لطیف و چشمان کودکتان در برابر نود خورشید محافظت می‌کند.

 

این مدل پیراهن بچگانه پسرانه مناسب عکس‌های آتلیه نیز است. معمولا عکاسی کودکان با عکاسی بزرگسالان متفاوت است و طرح رنگارنگی دارد. اگر می‌خواهید برای عکاسی از پسرتان یک لباس جذاب تهیه کنید، خرید این مدل پیراهن پسرانه را فرموش نکنید، چرا که خاطرات خوشی را برایتان به یادگار می‌گذارد.

۴- لباس سرهمی دخترانه

مدل سرهمی دخترانه

اگر بخواهید یک لباس جذاب تابستانه برای فرزندتان تهیه کنید، خرید لباس سرهمی دخترانه بهترین انتخاب خواهد بود. لباس سرهمی در مدل و رنگ‌های زیبایی طراحی می‌شود که فرزندتان را شیفته این لباس می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید کودکتان در گردش‌ و بازی‌های تابستانه، لباس راحتی به تن داشته باشد که به اصطلاح دست و پا گیر نیز نباشد، لباس سرهمی دخترانه خرید مناسبی خواهد بود. کودکتان می‌تواند این مدل لباس بچگانه دخترانه را همراه با صندل یا کفش کتانی بچگانه به پا کند.

توصیه می‌کنیم در خرید کفش بچگانه، به‌خصوص خرید کفش کتانی بچگانه کمی دقت کنید. چرا که کودک شما ساعت‌ها در آن کفش راه می‌رود و بازی می‌کند و ممکن است نتواند احساس رضایت یا ناراحتی خود را از کفش بیان کند.

 

در این صورت پیش از آنکه به مدل کفش کتانی بچگانه دقت کنید، راحتی و کیفیت کفش را بررسی کنید. همچنین کفش کتانی تابستانه‌ استانداردی برای کودکتان تهیه کنید که پاهایش در آن خسته یا دچار تعریق نشود.

۵- تیشرت و شلوارک پسرانه

مدل تیشرت و شلوارک تابستانی

یکی از لباس‌های محبوب پسر بچه‌ها در فصل تابستان، تیشرت و شلوارک بچگانه است. تیشرت و شلوارک انتخاب‌ مناسبی است که کودکتان احساس راحتی و خنکی را در آن لباس تجربه می‌کند. این روزها مدل تیشرت بچگانه پسرانه روز به روز بیشتر می‌شود.

توصیه می‌کنیم در صورتی که کودکتان می‌تواند لباس خود را انتخاب کند، قدرت تصمیم‌گیری را بر عهده خودش بگذارید. این کار به کودکان کمک می‌کند تا عزت نفش و اعتماد به‌نفس بیشتری داشته باشند و قدرت تصمیم گیری خود را تقویت کنند.

 

معمولا کودکان دوست دارند که تیشرت‌شان نقش شخصیت مورد علاقه کارتونی‌ را داشته باشد. از این رو در صورتی که شخصیت محبوب کودکتان را می‌شناسید، خرید تیشرت بچگانه برایتان راحت‌تر می‌شود و انتخاب مناسب‌تری خواهید داشت.

خرید تیشرت و شلوارک پسرانه، یک خرید ساده است. در این صورت اگر نمی‌دانید برای یک پسر بچه چه هدیه‌ای بخرید، خرید تیشرت و شلوار بچگانه را توصیه می‌کنیم. پیشنهاد ما این است که برای خرید تیشرت پسرانه، رنگ روشن و تابستانی انتخاب کنید، چرا که رنگ‌ها تاثیر مستقیمی بر روحیه کودکان دارند.

۶- شلوار جین دخترانه

عکس شلوار جین بچگانه

بسیاری تصور می‌کنند که شلوار جین دخترانه مناسب فصل تابستان یا حتی کودکان نیست. چرا که ممکن است کودکتان دچار تعریق شوید یا نتواند به سادگی به بازی و فعالیت بپردازد. پیش از این باید به شما یادآوری کنیم که شلوار جین در جنس و مدل‌های گوناگون تولید می‌شود و خرید شلوار جین تابستانه نیز می‌تواند تمام نگرانی‌های شما را از میان ببرد.

شلوار جین کشی و نازک نه تنها باعث تعریق کودکتان در فصل گرم تابستان نمی‌شود، بلکه جنس کشی آن انعطاف‌پذیر است و فرزندتان می‌تواند به بازی و فعالیت‌های خود مشغول شود. با این حال شلوار جین دخترانه باعث زیباتر شدن استایل کودکتان می‌شود.

شلوار جین را می‌توانید با هر مدل بلوز یا تیشرت دخترانه ست کنید. همچنین کت جین بچگانه نیز انتخاب مناسبی برای این شلوار خواهد بود. شلوار جین بچگانه را می‌توانید با انواع کفش، صندل بچگانه و کفش کتانی ست کنید.

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 95 تاريخ : يکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت: 19:08

نکاتی برای انتخاب لباس زیر

 

راهنمای انتخاب لباس زیر,نکته هایی برای انتخاب لباس زیر

انتخاب درست لباس در ظاهر تاثیر دارد

 

لباس زیر را درست انتخاب کنید. زیرا همانطور که انتخاب درست لباس در ظاهر تاثیر دارد، مساله لباس زیر نیز در ظاهر و سلامت بدن مهم است.

 

به همان اندازه که انتخاب لباس برای همه مهم است باید انتخاب لباس زیر نیز با دقت انجام شود. لباس زیر نامناسب می‌تواند به لباس فوق‌العاده‌ای که خریدید فرم نامناسب بدهد. یا اینکه حساسیت‌های پوستی ایجاد کرده و تهدیدی برای سلامتی بدن باشد. حال در ادامه به نکات مهمی که در مورد نحوه انتخاب لباس زیر بیان شده است توجه کنید.

 

جنس لباس زیر

لباس زیر مناسب، لباسی است که جنس آن صد در صد نخی باشد و این مهم ترین عامل در انتخاب لباس زیر است. به دلیل اینکه جنس نخی مانع از رطوبت و عرق کردن بدن می شود. در مسئله بعدی می توان روی سایز، طراحی، رنگ و مدل آن نظر داد. همچنین لباس زیرهای دانتلی و با خاصیت انعطاف پذیری، جنس و بافت خوبی برای این سری لباس ها هستند.

 

الیاف های گیاهی نیز مانند پنبه، کتان و کنف نیز بخاطر خاصیت موئینگی براحتی عرق بدن را در خود جذب می کنند. خاصیت جذب عرق نه تنها از ایجاد بوی نامطبوع بدن جلوگیری می کند بلکه تبخیر ایجاد شده، فضای بین بدن و لباس را خنک نگه می دارد.

 

باید بدانید که لباس هایی که از جنس پلاستیک و یا نایلون و الیاف مصنوعی هستند منجر به حساسیت در بدن می شوند. حتی ممکن است علاوه بر حساسیت با تبخیر رطوبت بدن، موجب بروز عفونت شوند. در نتیجه هنگام خرید این گونه لباس ها باید از جنس تهیه شده آن مطمئن شد. این لباس ها را باید در فروشگاه های معتبر و یا کارگاه های تولیدی این محصولات با مهر تایید وزرات بهداشت تهیه نمایید.

 

لباس های زیری که بافت و جنس نامرغوب دارند و دوخت آن ها بر حسب سایز مناسب نیست مشکلات زیادی در پی دارند. از جمله می توان به کمر درد یا خستگی های ماهیچه ای، ابتلا به انواع عفونت، قارچ و مشکلات پوستی اشاره کرد.

 

نکته: خانم ها باید هر روز لباس زیرشان را عوض کنند و آن را به زمان حمام رفتن موکول نکنند زیرا در غیر این صورت دچار خارش و قارچ های پوستی می شوند. قارچ ها معمولا در محیط گرم و مرطوب رشد می کنند پس باید بعد از استفاده از آب از دستمال کاغذی استفاده کنید تا از هرگونه قارچی در امان باشید.

 

انتخاب لباس زیر,نکاتی برای انتخاب لباس زیر

لباس زیر مناسب، لباسی است که جنس آن صد در صد نخی باشد

 

نکات مهم درباره لباس زیر زنانه

هر لباسی که به شکل مستقیم با بدن تماس داشته باشد یعنی با سلامت هم در ارتباط است. لباس زیر زنانه هم جزو لباس های مهمی است که برای خرید، شستشو و نگهداری آن ها باید به برخی نکات مهم دقت کنید.

 

اولین و مهمترین نکته ای که باید درباره لباس زیر به آن اشاره کرد این است که همیشه و حتما لباس زیرتان را با دست بشویید و هرگز آن ها داخل ماشین لباسشویی نیندازید.

 

نکات خرید لباس زیر زنانه

اولین و مهمترین نکته ای که هنگام خرید لباس زیر زنانه باید مورد توجه قرار دهید، جنس لباس زیر است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهترین جنس برای لباس زیر زنانه جنس نخی است که بسیار نرم و راحت است، لباس زیر نخی ایجاد حساسیت نمی کند و باعث خارش نمی شود.

 

بعد از جنس لباس زیر نکته ای که مورد توجه قرار می گیرد سایز لباس زیر است که بهتر است بدانید پوشیدن لباس زیر تنگ در خانم ها ایجاد عفونت می کند اما از یک طرف هم لباس زیرهای خیلی گشاد ظاهر زیبایی ندارند بنابراین باید لباس زیری انتخاب کنید که هم راحت باشد و هم زیبا.

 

 

اولین کار بعد از خرید چیست؟

بعد از انتخاب لباس زیر زنانه مورد علاقه تان که با توجه به نکات بالا هم جنسی مناسب و هم سایز درستی دارد، حتما لباس زیرتان را با آب ولرم رو به گرم و مقداری مایع لباسشویی بشویید و بگذارید خوب در معرض آفتاب خشک شود. پروسه تولید این لباس ها شامل مراحلی است که خواه ناخواه باعث آلودگی پارچه می شود.

 

انواع سوتین, سایز مناسب شورت و سوتین

پوشیدن لباس زیر تنگ در خانم ها ایجاد عفونت می کند

 

انواع سوتین

سینه بند ها دارای انواع متفاوت و دسته بندی های ممتاز و متفاوتی هستند که بسته به شکل ظاهری، جنس پارچه و برند سازنده در دسته بندی های متفاوتی قرار داده می شوند و خریداران آنها متناسب با سلیقه شخصی خود تصمیم می گیرند چه نوع سوتینی با چه رنگ و طرحی از کدوم برند را خریداری کنند. به طور مثال سوتین با بند بی‌رنگ مخصوص لباس های مجلسی است که دکلته هستند و بند آن ها نباید مشخص باشد.

 

سوتین‌ های اسفنجی به سوتین هایی گفته می شود که در قسمت کاپ خود دارای اسفنج هستند و مناسب بانوانی می باشد که سینه های کوچک یا متوسطی دارند و می خواهند سینه شان بزرگتر به نظر برسد. سوتین جک دار نیز داری جک یا گیره است و مناسب بانوانی است که می خواهند سینه شان خوش فرم نشان داده شود و همچنین مناسب افرادی است که به دلایل متفاوت نظیر شیر دادن بچه و ... به افتادگی سینه مبتلا هستند. به این سوتین ها سوتین اسفنجی یا ابری گفته می شود.

 

سوتین های فانتزی نوعی دیگر از سوتین ها است که بانوان شیک پوش آن ها را مصرف می کنند. سوتین فانتزی از پارچه های نازک تور توری دوخته می شود و در رنگ های متنوع و جذاب در دسترس علاقمندان این سوتین ها قرار داده می شود. سوتین فنر دار نیز نوعی دیگر از سوتین های موجود در بازار است. سوتین فنر دار در قسمت زیر پستان دارای فنر است هستند که باعث می‌شود پستان بهتر حالت داشته باشد که به این نوع از سوتین ها، فنری گفته می شود.

 

مشخصات لباس زیر مناسب

 لباس زیر از تنوع تولید بسیاری برخوردار است. تا جایی که برای هر دوره و یا جا و مکان خاص خود متفاوت است.

 

 لباس زیرهایی که روزانه استفاده می شوند باید دارای الیاف طبیعی بوده و فاقد مواد ترکیبی مانند پلاستیک باشند.

 

 شورت هایی که مناسب دوران پریودی هستند را جداگانه تهیه نمایید. سعی کنید لباس انتخابی راحت و نخی باشد. از الیاف طبیعی تولید شده باشد تا از تجمع باکتری ها و ایجاد عفونت در این دوران جلوگیری شود.

 

 لباس زیر مورد استفاده برای رفتن به یک مراسم و مهمانی را نیز با توجه به لباس‌تان انتخاب کنید. مثلا در صورت پوشیدن لباس دکلته بهتر است از لباس زیر با جنس دانتل استفاده کنید. افرادی که بالاتنه کوچک دارند می توانند از لباس زیر مخصوص استفاده کنند. زیرا این مدل لباس زیرها دارای لایه و پوشش های خاصی هستنند و بالا تنه را بزرگتر نشان می دهد.  

 

• انتخاب لباس زیر مناسب برای دوران بارداری نیز به راحتی شما بستگی دارد. در این دوران به دلیل بزرگ شدن باسن و شکم دیگر نمی توانید لباس‌ زیرهای قبلی خود را بپوشید. در واقع شورت مناسب زمان بارداری باید قسمتی از آن روی شکم را پوشش دهد. پس شورت انتخاب شده نباید خیلی تنگ یا گشاد باشد و مانع از حرکت آزادانه شما شود. بهتر است از جنس نخی استفاده کنید یا روی اتیکت آن عبارت COTTON باشد تا موجب ایجاد حساسیت نشود.  

 

ست لباس زیر,بهترین ست های لباس زیر

لباس زیر باید متناسب با سایز بدن انتخاب شود

 

کدام سایز بهتر است؟

همان‌ طور که جنس لباس زیر روی سلامت تاثیر می گذارد، سایز آن هم نقش مهمی در حفظ سلامت ایفا می کند. به خاطر داشته باشید پوشیدن لباس های تنگ، چه شلوار و چه شورت زنانه می تواند باعث ایجاد عفونت و آسیب دیدگی ناحیه واژن شود. لباس زیری که بیش از اندازه آزاد باشد هم فرم زیبایی به بدن نمی دهد. بهمین دلیل لازم است دقیقا سایزی را انتخاب کنید که علاوه بر اسانی، زیبایی بیشتر را هم به شما هدیه دهد.

 

لباس زیر باید متناسب با سایز بدن انتخاب شود. زیرا تنگی این لباس ها عروق پوست را تحت تاثیر قرار می دهند و موجب اختلال گردش خون می شوند. تنگی لباس‌ ‌در ناحیه لگن،‌ ‌زانو، سینه و حلقه آستین ها منجر به ایجاد خستگی، کبودی و کوفتگی این نواحی می شود. از دیگر مشکلات لباس‌ زیرهای تنگ ناراحتی های گوارشی است. تنگی لباس حرکات دودی دستگاه گوارش را دچار اختلال می کند و منجر به ایجاد نفخ در معده و شکم می شود. از این گذشته لباس زیر تنگ با اثر فشار موضعی بر بدن سبب بروز نوعی کهیر به نام کهیر فشاری می شود.  

 

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 98 تاريخ : يکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت: 18:59

نکات مهمی که باید پیش از خرید روتختی بدانید

معمولا کالای خواب قیمت بالایی دارد و بسیاری ترجیح می‌دهند تنها سالی یک بار خرید روتختی جدید را در اولویت خریدهای خود قرار دهند. از این رو پیش از خرید سرویس خواب باید نکات مهمی را در نظر بگیرید تا کیفیت روتختی بالا باشد و شما نیز از خرید خود راضی باشید.

حتما به جنس روتختی دقت کنید

پیش از خرید روتختی جدید حتما به جنس آن دقت کنید. روتختی و تمام کالای خواب از جمله روبالشی، کاور و ملحفه باید جنس لطیف، نرم و نازکی داشته باشند. چرا که یک جنس زبر آرامش خواب را از شما می‌گیرد و ممکن است دیگر از سرویس خواب جدیدتان استفاده کنید.

جنس روتختی باید ضد حساسیت باشد. معمولا برخی از کالای خواب، جنس و پارچه مناسبی ندارند و از الیاف مصنوعی ساخته می‌شوند. از این جهت ممکن است پوست شما در ارتباط با روتختی با الیاف مصنوعی دچار حساسیت، التهاب یا خارش شود. توصیه می‌کنیم پیش از خرید سرویس خواب این مسئله را با فروشنده یا فروشگاه آنلاین بررسی کنید.

شستشوی روتختی اهمیت بسیاری دارد

روتختی باید قابل شستشو باشد. سرویس خواب همچون لباسی است که بیش از ۸ ساعت در طول شبانه روز با پوست بدن ما در تماس است. ممکن است روتختی گرد و غبار، پوست بدن، چربی بدن و تعریق را به خود جذب کند، از کالای خواب همچون لباس باید در فواصل کوتاهی شسته شود. در این صورت حتما روتختی قابل شستشویی تهیه کنید که به راحتی در ماشین لباسشویی شسته شود، رنگ آن ثابت باقی بماند و کهنه نشود.

البته ناگفته نماند که حتما راهنما یا برچسب کالای خواب را مطالعه کنید تا دمای مناسب شستشو و نوع شستشوی آن را بهتر بشناسید. بسیاری از روتختی‌ها را باید با دست بشویید یا به خشکشویی تحویل دهید. این برچسب راهنمای شستشو کمک بسیاری در نگهداری کالای خواب به شما می‌کند.

توصیه می‌کنیم روتختی تهیه کنید که کاور بالشت، پتو و… به سادگی با زیپ یا دکمه جدا شود. این نکته اهمیت بسیاری دارد، چرا که شما می‌توانید کاور را به سادگی جدا کنید در ماشین لباسشویی قرار دهید و آن را بارها بشویید.

جدیدترین مدل روتختی

اگر می‌خواهید یک روتختی جدید دو نفره یا یک نفره بزرگسال یا بچگانه تهیه کنید، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید. ما سعی کردیم چند مدل سرویس خواب جدید به شما معرفی کنیم تا خرید آسان‌تری را تجربه کنید.

 

۱٫ روتختی گل‌دار

مدل روتختی گلدار

اگر طراحی اتاق‌تان مینیمال، ساده یا با رنگ خنثی است، روتختی مدل گل‌دار، انتخاب مناسبی خواهد بود. این مدل روتختی رنگ چشمگیری دارد و انرژی خوبی به اتاق خواب وارد می‌کند. از دیگر مزیت‌های این مدل سرویس خواب، رنگ تیره آن است که چرکی و کثیفی را کمتر از دیگر رنگ‌های روشن نشان می‌دهد.

در صورتی که به طراحی‌‌ ژاپنی و شرقی علاقه دارید، روتختی مدل گل‌های بهاری بهترین انتخاب خواهد بود. بسیاری محققان بر این باورند که رنگ‌ها تاثیر مستقیمی بر رفتار و افکار ما دارند. این مدل روتختی دونفره یا یک نفره جدید یک خرید مناسب برای افرادی است که می‌خواهند شادی را وارد زندگی خود کنند.

۲٫ روتختی پلنگی

عکس روتختی پلنگی

در صورتی که به طراحی داخلی مدرن و لوکس علاقه دارید و می‌خواهید دکوراسیون خانه و اتاق خواب‌تان امروزی باشد، بهتر است بدانید که طراح‌هایی همچون روتختی پلنگی، در گروه دکوراسیون مدرن و لوکس قرار دارد.

این روتختی جدید بسیاری را مجذوب خود می‌کند، چرا که این مدل کالای خواب متفاوت‌تر از تمام مدل‌های کلاسیک و ساده است و در نتیجه دکوراسیون اتاق خواب را نیز امروزی و متمایزتر می‌کند. در صورتی که می‌خواهید یک اتاق لوکس و مدرن داشته باشید، خرید روتختی پلنگی انتخاب جذابی و چشمگیری خواهد بود.

۳٫ روتختی سنتی

عکس مدل روتختی سنتی

به نظر می‌رسد که مدل‌های شرقی همچون بته جقه، هرگز از خانه ما ایرانی‌ها حذف نمی‌شود. ترکیب طراحی شرقی بر کالای مدرن امروزی، بسیار متفاوت و جذاب است. با این حال مدل روتختی سنتی تنها مورد استقبال ایرانی‌ها قرار نمی‌گیرد و بسیاری از کشورهای غربی نیز از این مدل‌های شرقی برای دکوراسیون خانه‌شان بهره‌مند می‌شوند.

 

اگر به مدل‌های شرقی علاقه دارید و می‌خواهید دکوراسیون خانه‌تان ترکیبی از سنتی و مدرنیته باشد، روتختی مدل هندی یا شرقی بهترین انتخاب خواهد بود. روتختی بته جقه نیز طراحی جذاب ایرانی است که یک اتاق خواب ساده را باشکوه و چمشگیر می‌کند.

۴٫ روتختی تک رنگ و ساده

انواع مدل روتختی تک رنگ و ساده

 

این روزها بسیاری از افراد، به‌خصوص جوانان و نوجوانان علاقه‌ای به کالای خواب با طرح‌های رنگی و شلوغ ندارند. از این جهت روتختی تک رنگ و ساده بهترین انتخاب برای این افراد خواهد بود. یکی از مزیت‌های روتختی تک رنگ آن است که پس از مدتی از مدل آن خسته نمی‌شوید و برایتان همیشه ساده، اما جذاب خواهد بود.

در صورتی که طراحی داخلی اتاق خواب‌تان شلوغ است و وسایل رنگی بسیاری در اتاق خواب دارید، توصیه می‌کنیم روتختی یک نفره یا دو نفره تک رنگ و ساده تهیه کنید تا طراحی اتاق‌تان شلوغ‌تر نشود. با این حال این مدل روتختی ساده مناسب طراحی داخلی مینیمال با رنگ‌های خنثی نیز است.

۵٫ روتختی دو رنگ

مدل روتختی دو رو دو نفره

بسیاری ترجیح می‌دهند که از هر رنگی برای دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنند. در واقع رنگ‌ها باعث ورود انرژی مثبت بیشتری در اتاق خواب می‌شوند و در روان و خلق و خوی ما نیز تاثیر دارند. از این رو خرید یک روتختی دو رنگ به زیباتر شدن اتاق خواب کمک بسیاری می‌کند.

روتختی رنگی یا دو رنگ را می‌توانید در رنگ‌های مورد علاقه خود تهیه کنید و اتاق‌تان را زیباتر کنید. ناگفته نماند که این مدل روتختی دو رنگ برای اتاق خواب‌هایی که تمام وسایل‌اش از دو یا چند رنگ تشکیل شده نیز انتخاب بسیار زیبا و مناسبی خواهد بود.

۶٫ روتختی کودک

مدل روتختی کودک

کودکان علاقه بسیاری به دنیای کارتون و عروسک‌ها دارند. بسیاری از آن‌ها تمایل دارند که اتاق‌شان پر از عروسک یا شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‌شان باشد تا دنیای شاد و رنگارنگی را همچون کارتون‌ها تجربه کنند. از این رو در خرید روتختی کودک دقت کنید تا این کالای خواب مورد پسند کودکتان نیز قرار گیرد.

معمولا روتختی بچگانه با رنگ‌های روشن طراحی می‌شود. بسیاری از روانشناسان کودک بر این باورند که رنگ‌ها تاثیر بسیاری در انرژی مثبت و آرامش کودک دارند. از این رو رنگ و طرح روتختی بچگانه به طور غیرمستقیم اهمیت بسیاری در رفتار کودک نیز دارد.

۷٫ روتختی کلاسیک

 

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که در طراحی اتاق خواب از رنگ‌های سرد یا خنثی بهره‌مند شوند. این رنگ‌ها تاثیر بسزایی در افزایش آرامش و بهبود در خواب دارند. مدل روتختی کلاسیک مناسب افرادی است که می‌خواهند از رنگ‌های خنثی و طرح‌های ساده‌تر برای اتاق خواب بهره‌مند شوند.

معمولا مدل روتختی کلاسیک ساده‌تر از مدل‌های مدرن است و با رنگ‌های پرطرفداری همچون آبی، سرمه‌ای، طوسی و سبز تیره طراحی می‌شود. این رنگ‌ها مناسب اتاق‌های ساده‌ و پرآرامشی است که ظاهر اتاق را نیز جذاب‌تر می‌کنند.

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت: 18:42

نکات مهم برای خرید لباس مردانه

از ابتدا برخی باورهای غلطی درباره لباس پوشیدن در ذهن ما شکل گرفته است که هیچ پایه ای ندارد باید این قوانین استایل را بشکنید، با این کار نکات مهم برای خرید لباس مردانه را در سبد کالایی خود لحاظ کنید.

  • قانون ۱: سیاه و سورمه ای را با هم نپوشید.

سیاه یک رنگ فوق العاده است ، سورمه ای نیز همینطور !
ترکیب شان نیز بسیار خوب می‌شود.
این باور از گذشته وجود دارد که چون این دو رنگ تیره هستند و مکمل هم نمی‌باشند نباید با هم پوشیده شوند.

زیبایی این دو رنگ در کنار هم همه کاره بودن آنهاست، هر دو می‌توانند پایه ی رنگ های دیگر قرار بگیرند و ست کردن آنها کنار هم چیز خوبی از آب درمی‌آید.
مثلا یک شلوار جین سورمه ای با یک تی شرت سیاه بسیار عالی می‌شود.

شلوار جین سورمه ای با تی شرت سیاه

  • قانون ۲ : شلوارهای جاگر را فقط در ورزش و باشگاه بپوشید.

این لباس مردانه اسپرت و راحت را شما می‌توانید به طور روزانه و خیلی شیک بپوشید مثل وقتی که یک سویشرت و هودی بپوشید.
صرفا قرار نیست این شلوارها در باشگاه پوشیده شوند.

 

ست تیشرت راه راه مردانه با شلوار جاگر

  • قانون ۳: هودی را با کت نپوشید.

امروزه پوشیدن هودی با کت یکی از روندهای مد محبوب است. یک استایل خیلی شیک و کژوال می توانید با هودی و یک کت اسپرت داشته باشید.
می‌توانید از شلوار جین مردانه یا کتان استفاده کنید.
کفش‌های کتانی یا کالج و لوفر هم می توانند شما را همراهی کنند.

دقت کنید یکی از دو، هودی یا کت باید طرح ساده و دیگری طرح دار باشند و یا هر دو ساده !
هیچ گاه دو طرح دار را با هم نپوشید.

 

مدل کت و شلوار مردانه رنگ طوسی

  • قانون ۴: تی شرت را با کت و شلوار نپوشید.

این لایه ای پوشیدن می تواند یک استایل کلاسیک را به شوخ طبعی به چالش بکشد.
شما به راحتی می‌توانید کت و شلوارتان را با تی شرت بپوشید و از استایلتان لذت ببرید.
یک تیشرت مردانه مشکی ساده ، یک تی شرت راه راه سفید و سیاه و .. همه ی این رنگ ها زمانی که با کت و شلوار ست شوند می‌تواند استایل متفاوتی ایجاد کند.

 

ست تیشرت با کت و شلوار مردانه

  • قانون ۵: کروات را همیشه با کت و شلوار باید پوشید.

برای استفاده از کروات نیازی نیست همیشه کت و شلوار بپوشید حتی با شلوار کتان و یک کت چرم، جین یا سویشرت هم می‌توانید کروات داشته باشید.
اما کرواتی که استفاده می‌کنید باید دیگر کروات‌های مجلسی و رسمی ساتن و ابریشم نباشد.
بلکه باید از کروات‌های پارچه ای مناسب استفاده کنید.

 

نکات مهم برای خرید لباس مردانه

  • قانون ۶: کت شلوار را با نیم بوت نپوشید.

نیم بوت های چرم واکس زده شده بهترین چیزی است که می‌توان با کت و شلوار تجسم کرد.
در فصول سرد سال می‌توانید به راحتی کت و شلوار خود را با نیم بوت بپوشید و از استایل حرفه ای تان لذت ببرید.

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت: 18:35

انتخاب لباس زیر زنانه مناسب نکته ای است که نقش مهمی در سلامت و فرم بدن دارد.
جنس مناسب، شکل و فرم متناسب با بدن، دوام و قیمت مناسب گزینه هایی هستند که در انتخاب و خرید لباس زیر زنانه باید مورد توجه قرار گیرند.
تنوع فرم ها و مدل های لباس زیر سبب شده است گزینه های انتخابی خانم ها گسترده تر شود.
اما اگر بدون توجه به فرم بدن و نیاز خود از لباس زیرهای متنوع استفاده کنید تاثیر ناخوشایندی در احساس راحتی و فرم و شکل بدن شما خواهد داشت.

لباس زیر اسلیپ(بیکینی)

لباس زیر مناسب مدل اسلیپ با داشتن فاق کوتاه و پوشش متوسطی که برای بدن فراهم می کند یکی از متداول ترین مدل های لباس زیر زنانه است که خانم ها استفاده می کنند.
خصوصیت این نوع لباس زیر این است که برای اکثر فرم های بدن مناسب است.
در نتیجه برای استفاده در طول روز بهتر است از این مدل پوشیده شود.

لباس زیر اسلیپ(بیکینی)

لباس زیر فاق بلند

اگر شکم بزرگی دارید از شورت های فاق بلند استفاده کنید.
اگر بیشتر وزن شما در قسمت میان تنه است لباس زیرهای فاق بلند گزینه متناسبی برای شما است.
زیرا بدن شما را جمع می کند.
یک شورت فاق بلند شکم شما را به خوبی پوشش می دهد و دیگر لازم نیست تمام طول روز شکم خود را به داخل بکشید.
همچنین اگر بدن شما اندکی دارای انحراف باشد این شرت ها می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

لباس زیر زنانه فاق بلند

لباس زیر کمر باریک (thong)

هیچ چیزی ناخوشایند تر از این نیست که مجبور باشید لباس زیر خود را از چسبیدن به شلوار های جذب و لباس های تنگ جدا کنید!
یک شرت با کمر باریک می تواند راحت ترین لباس زیر باشد.
زیرا باعث می شود احساس راحتی مناسبی در بخش پشت داشته و لباس زیر شما زیر لباس هایتان جمع و متراکم نشود.
اما این مدل شورت ها ممکن است فقط برای بعضی از افراد راحت باشد.
پس قبل از اینکه آن را برای طول روز خود بپوشید به مدت چند دقیقه آن را امتحان کنید.

لباس زیر پادار(مدل مردانه)

اگر باسن بزرگی دارید می تواند از شرت های پادار استفاده کنید.
برای داشتن اندامی جمع شده در صورتی که بیشتر وزن شما در پایین تنه تان قرار دارد، گزینه مناسب شما می تواند شورت های پادار باشد.
با انتخاب یک جفت از این شرت ها دیگر نگران مشخص شدن خطوط لباس زیر خود از زیر لباستان نباشید.
این مدل شورت ها علاوه بر اینکه گزینه مناسبی برای افرادی که باسن های بزرگی دارند است.
دیگر افراد نیز می توانند برای راحتی  خود از این مدل بپوشند.

لباس زیر زنانه پادار مدل مردانه

 
مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت: 18:16

مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه بلند

مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه

لباس دخترانه بلند، زیبایی چشمگیری دارد. اما اگر می‌خواهید لباس مجلسی بچگانه بلند برای دخترتان تهیه کنید، باید به نکاتی توجه کنید. قسمت جلو لباس مجلسی بچگانه بلند باید با قد کودکتان برابر باشد، چرا که ممکن است کودکتان نتواند به راحتی راه برود یا لباسش را کاملاً از جلوی پایش جمع کند.
کودکتان نمی‌توانند با کفش پاشنه بلند به سادگی راه بروند، از این جهت اگر می‌خواهید کفش مجلسی بچگانه دخترانه تهیه کنید، حتماً کفش تخت و راحت تهیه کنید، چرا که راه رفتن و تحرک با لباس مجلسی بچگانه بلند برای کودکتان به اندازه کافی دشوار است و یک کفش غیراستاندارد، تحرک کودکتان را سخت‌تر می‌کند.
با این حال مدل لباس مجلسی دنباله‌دار بچگانه دخترانه، در میان تمام لباس‌های مجلسی، ظاهری خاص و جذاب دارد و همیشه به عنوان یک خاطره خوب از دوران کودکی فرزندتان باقی خواهد ماند. ناگفته نماند که این مدل پیراهن مجلسی بچگانه بلند همراه با یک کفش مجلسی دخترانه ساده سفید با مشکی، زیبایی‌اش کامل و متفاوت می‌شود.

 

مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه پولکی

مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه پولکی

اگر می‌خواهید خرید پیراهن مجلسی دخترانه خاصی را تجربه کنید، ما لباس مجلسی بچگانه پولکی را به شما توصیه می‌کنیم. در واقع کودکان از لباس‌هایی که زرق و برق زیادی دارند که همانند شخصیت کارتونی یا رویاهایشان درخشان باشد را دوست دارند.
لباس مجلسی بچگانه پولکی به دو مدل تقسیم می‌شود. شما می‌توانید پیراهن تمام پولکی یا پیراهن حریر همراه با پولک تهیه کنید که هر دو مدل بسیار خاص و جذاب هستند. با این حال نکته‌ای که باید پیش از خرید لباس مجلسی پولکی بچگانه دخترانه به یاد داشته باشید، راحتی لباس است.
معمولاً لباس‌های تمام پولکی، پوست کودک را آزار می‌دهد. از این جهت حتماً از نرمی و لطافت آستر یا لایه داخلی لباس مطمئن شوید تا پولک یا جنس لباس پوست لطیف فرزندتان را آزار ندهد. در واقع حتی اگر مدل لباس مجلسی بچگانه پولکی، جنس راحتی نداشته باشد، کودکتان کلافه خواهد شد.

مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه لمه

مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه لمه

در صورتی که می‌خواهید بدانید پرفروش‌ترین مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه در این سال‌های اخیر کدام است، بهتر است به مدل لباس لمه و پولکی توجه کنید. لباس مجلسی بچگانه لمه در میان تمام لباس‌ها، به دلیل ظاهر، درخشش و زیبایی بسیار پرطرفدار است.
معمولاً مدل لباس مجلسی لمه بچگانه دخترانه همراه با تور و حریر است که زیبایی آن را دوچندان می‌کند. توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید استایل رسمی فرزندتان جذاب‌تر شود، از اکسسوری‌هایی همچون گل سر و کفش مجلسی ساده دخترانه با رنگ مات بهره‌مند شوید، چرا که لباس مجلسی بچگانه لمه زرق و برق زیادی دارد و با اکسسوری و کیف و کفش مات به خوبی هماهنگ می‌شود.


 

مدل لباس مجلسی دخترانه بچگانه ساده

مدل لباس مجلسی دخترانه بچگانه ساده

در میان تمام مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه شیک، برخی از افراد مدل لباس مجلسی دخترانه ساده را ترجیح می‌دهند. در واقع مدل لباس مجلسی دخترانه ساده هرگز قدیمی و تکراری نمی‌شود و شما می‌توانید با خرید لباس مجلسی بچگانه دخترانه ساده، در هزینه‌‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید!
با این حال توصیه می‌کنیم اگر انتخاب شما خرید لباس مجلسی بچگانه دخترانه ساده است، از معجزه اکسسوری غافل نشوید. معمولاً یک گل سر ساده همراه با یک کفش مجلسی بچگانه دخترانه شیک، استایل ساده فرزندتان را جذاب‌تر می‌کند.

 

مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه پرنسسی

مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه پرنسسی

دخترها، در هر سنی که باشند، همیشه پرنسس پدر و مادرشان هستند. با این حال اکثر دختران کم سن و سال با تماشای انیمیشن، خود را در لباس مجلسی پرنسسی بچگانه تصور می‌کنند. این مدل لباس مجلسی دخترانه، یکی از آرزوهای پاک و زیبای کودکان است.
معمولاً دامن این پیراهن بلند است و از چند لایه تور و دانتل تشکیل شده که به نظر می‌رسد وزن سنگینی نیز به همراه دارد. از این جهت اگر می‌خواهید کودکتان در لباس مورد علاقه‌اش راحت‌تر باشد باید به نکاتی توجه کنید.

اگرچه مدل لباس مجلسی پرنسسی بچگانه اهمیت دارد، اما توصیه می‌کنیم لباسی با وزن سبک تهیه کنید که کودکتان به راحتی راه برود و تحرک داشته باشد. همچنین باید قد لباس با قد کودکتان برابر باشد تا راه رفتن برایش دشوار نشود. از دیگر نکاتی که باید پیش از خرید لباس مجلسی پرنسسی دخترانه توجه کنید، دنباله لباس است. در صورتی که وزن لباس سنگین است، بهتر است لباس مجلسی دنباله‌دار بچگانه تهیه نکنید!

مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه کوتاه

مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه کوتاه

در صورتی که نمی‌خواهید لباس مجلسی زیر دست و پای فرزندتان گیر کند، ما خرید لباس مجلسی بچگانه دخترانه کوتاه را توصیه می‌کنیم. معمولاً این مدل لباس را از پارچه حریر یا توری تهیه می‌کنند که دامنی پف‌دار یا کلوش داشته باشد.
از دیگر مدل‌های لباس مجلسی بچگانه دخترانه کوتاه می‌توان به پیراهن باله اشاره کرد. این مدل پیراهن با چند لایه دامن توری، حالتی برجسته و پف‌دار دارد. ناگفته نماند که کودکان به دامن‌های پف‌دار علاقه بسیاری دارند و همیشه خود را در لباس شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‌شان با پیراهن‌های پف‌دار تصور می‌کنند.

 

این مدل پیراهن مجلسی دخترانه کوتاه، وزن سبک‌تری نسبت به پیراهن‌های دیگر دارد. همچنین توصیه می‌کنیم به رنگ لباس مجلسی دخترانه توجه کنید. در صورتی فرزندتان به رنگ لباس خود علاقه‌ای نداشته باشد، ممکن است به پوشیدن لباس مجلسی بچگانه دخترانه کم اشتیاق شود.

مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه جدید

مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه جدید

در صورتی که می‌خواهید لباس مجلسی بچگانه دخترانه جدید تهیه کنید، این روزها دامن کلوش پف‌دار حریر یا توری همراه با آستین‌های توری، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به مد و فشن کودکان را به خود جلب کرده است.
در واقع پیراهن پرنسسی بچگانه، پیراهن حریر پف‌دار و پیراهن مجلسی بچگانه آستین‌ بلند، از مدل‌های جدید و پرفروش هستند. با این حال توصیه می‌کنیم پیش از خرید لباس مجلسی بچگانه دخترانه جدید، به راحتی لباس نیز توجه کنید.

مدل لباس حریر بچگانه مجلسی

مدل لباس حریر بچگانه مجلسی

اگر می‌خواهید لباس ساده، سبک و جذابی برای کودکتان تهیه کنید که ظاهرش هرگز قدیمی و تکراری نشود، ما خرید لباس حریر بچگانه مجلسی را توصیه می‌کنیم. این مدل لباس مجلسی بچگانه دخترانه ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد.
علاوه بر این، اگر به ست لباس مادر و دختر در مراسم‌های رسمی، نیمه‌رسمی و مهمانی‌ها علاقه دارید، مدل لباس حریر بچگانه مجلسی، انتخاب خوبی برای الگوی لباس ست خواهد بود. چرا که این مدل لباس در عین سادگی بسیار زیبا است و مادران نیز در این مدل لباس مجلسی زنانه جذاب‌تر خواهند بود.

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 122 تاريخ : يکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت: 17:59

انتخاب مدل لباس خواب زنانه همواره یکی از دغدغه‌های مهم پیرامون خرید این گروه از لباس‌های راحتی بوده است. یکی از سوالات مهمی که حین خرید لباس خواب مطرح می‌‍شود؛ چرایی پوشیدن لباس خواب هست. یکی از دلایل مهم، احساس راحتی بیشتر با لباس خواب هست که به شما امکان یک خواب خوب را می‌‍دهد. دلیل مهم بعدی، کمک به بهداشت فردی و جلوگیری از بیماری‌هاست.

به همین جهت، امروز سراغ ۴۴ مدل لباس خواب و لباس زیر زنانه جذاب رفتیم و در این مقاله سعی داریم به بررسی انواعی از مدل لباس خواب زنانه جدید بپردازیم و در هر بخش مدل‌های مختلفی را به شما معرفی کنیم.

 

 

مدل لباس خواب توری و ساتن
لباس خواب توری و ساتن

 

عکس لباس خواب زنانه مدل تاپ و شلوارک
لباس خواب زنانه مدل تاپ و شلوارک

 

 

مدل ست لباس خواب زنانه ساتن
ست لباس خواب زنانه ساتن

 

 

 

مدل ست لباس خواب تاپ و شورت
ست لباس خواب تاپ و شورت

 

 

مدل لباس خواب توری

 

ست لباس خواب رنگ صورتی

 

مدل لباس خواب رنگ زرشکی

 

 

مدل لباس خواب زنانه شیک

مدل لباس خواب زنانه شیک یکی از انواع مدل‌های محبوب بین خانم‌هاست. وقتی پای انتخاب لباس خواب به میان می‌آید؛ شیک بودن مدل لباس خواب، یکی از ویژگی‌هایست که توسط اکثر خانم‌ها مطرح می‌شود. در این بخش عکس تعدادی از مدل‌های محبوب لباس خواب زنانه جدید را برای شما آوردیم.

 

 

مدل لباس خواب زنانه شیک

 

مدل لباس خواب زنانه شیک رنگ مشکیانواع مدل ست لباس خواب زنانه

 

عکس ست لباس خواب زنانه نیم تنه

مدل لباس خواب زنانه رنگ قرمزعکس لباس خواب زنانه رنگ کالباسی طرحدار

 

 

 

 

مدل لباس خواب زنانه نخی

مدل محبوب بعدی، مدل لباس خواب زنانه‌ی نخی هست. این مدل علاوه بر ایجاد احساس راحتی و خنکی؛ به پوست شما اجازه‌ی تنفس بهتر را می‌دهد. در این بخش تعدادی از مدل‌های محبوب لباس خواب زنانه نخی را آوردیم.

مدل لباس خواب زنانه نخیانواع مدل لباس خواب زنانهست پیراهن و شلوار خواب زنانهمدل لباس خواب زنانه گلدارعکس لباس خواب زنانه طرحدار رنگ سفیدمدل لباس خواب زنانه طرح خرسیمدل لباس خواب زنانه رنگ سبز

 

 

مدل لباس خواب زنانه تریکو

لطافت و کیفیت پارچه‌های تریکو یکی از دلایل جذاب برای خرید اجناس با پارچه‌ی تریکو هست. لباس‌های خواب زنانه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از تولید کنندگان مدل لباس‌ خواب زنانه تریکو خود را هر سال روانه‌ی بازار می‌کنند که از قضا به خاطر جنس پارچه و کیفیت آن، طرفداران زیادی نیز دارد. تعدادی از مدل‌های لباس خواب زنانه‌ تریکو را در این بخش می‌بینید.

مدل لباس خواب زنانه تریکوعکس مدل لباس خواب زنانه تریکولباس خواب زنانه تریکو

 

 

مدل لباس خواب زنانه ساتن

تاریخچه‌ی استفاده از ساتن در لباس خواب به چین باستان و پادشاهان چینی در آن زمان برمی‌گردد. از آنجا که پارچه‌ی ساتن ابریشم جز گران‌ترین و مرغوب‌ترین پاچه‌های آن دوران بوده است؛ در لباس‌های خواب، از ساتن ابریشم استفاده می‌کردند و از آن زمان تا به الان، استفاده از مدل لباس خواب زنانه با پارچه ساتن ادامه داشته است. امروزه استفاده از این پارچه در مدل لباس خواب زنانه، به دلیل جذابیت، زیبایی و دوام گسترش بیشتری یافته. همچنین استفاده از مدل لباس خواب زنانه با پارچه ساتن محبوبیت بیشتری پیدا کرد و در نتیجه تولیدکنندگان زیادی را به استفاده از ساتن در مدل‌های خود واداشت. در این بخش تصاویری از مدل لباس خواب زنانه ساتن را برای شما آوردیم. همچنین شما می‌توانید این محصولات را از فروشگاه اینترنتی بانی مد با قیمت مناسب و بسته بندی جذاب بخرید.

مدل لباس خواب زنانه ساتنمدل لباس خواب زنانه توریمدل لباس خواب زنانه چرمعکس لباس خواب زنانه ساتن رنگ آبی

 

 

 

مدل لباس خواب زنانه سایز بزرگ

برای خرید لباس خواب زنانه‌ی سایز بزرگ لازم است موارد مختلفی را مدنظر قرار دهید. یکی از این موارد مدل لباس خواب زنانه‌ سایز بزرگ است. معیار بعدی، جنس پارچه و دوخت لباس است تا به شما احساس راحتی به هنگام خواب را بدهد. در ادامه تعدادی از مدل لباس خواب زنانه سایز بزرگ را خواهید دید که می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای خرید لباس خواب شما باشند.

 

مدل لباس خواب زنانه سایز بزرگ   عکس لباس خواب زنانه سایز بزرگ

عکس ست لباس خواب زنانه سفید
ست لباس خواب زنانه سفید

مدل ست لباس خواب زنانه مشکیمدل لباس خواب زنانه رنگ قرمزعکس مدل لباس خواب زنانه توری رنگ مشکیعکس مدل لباس خواب زنانه توری رنگ قرمز و مشکیمدل لباس خواب زنانه سایز بزرگرنگ بنفش

 

 

 

مدل لباس خواب زنانه توری

مدل لباس خواب زنانه توری به دلیل داشتن جذابیت ظاهری، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خانم‌های سخت پسند باشد. در این بخش تصاویری از مدل لباس خواب زنانه توری را خواهید دید.

 

ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 130 تاريخ : يکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت: 17:51

نکات مهم خرید ساعت مچی زنانه

مدل ساعت مچی زنانه از مدل ساعت مردانه بیشتر است، چرا که بسیاری از برندها علاوه بر تولید ساعت مچی با ظاهری ساده، ساعت‌های نگینی یا رنگی مورد علاقه خانم‌ها نیز تولید می‌کنند. از این جهت خرید ساعت زنانه کمی دشوارتر از خرید ساعت مچی مردانه به نظر می‌رسد. در صورتی که می‌خواهید یک خرید مطمئن و پرسود را تجربه کنید، باید با نکات مهمی آشنا شوید.

۱٫ ساعت مچی زنانه را بشناسید

شناخت انواع مدل ساعت زنانه

اگر می‌خواهید تجربه خرید ساعت مچی زنانه خوب و به یادماندنی داشته باشید، توصیه می‌کنیم ساختار و مدل‌های آن را بشناسید. شناخت ساعت مچی دشوار نیست، چرا که این اکسسوری در گروه کالای لوکس و گران قیمت قرار دارد و برای تشخیص یک ساعت خوب، منابع بسیاری همچون وب‌سایت‌های معتبر و جامع در اختیارتان قرار دارد.

در غیر این صورت می‌توانید از یک کارشناس فروش ساعت کمک بگیرید یا کاتالوگ‌های موجود در خصوص انواع ساعت مچی را مطالعه کنید. هر چه اطلاعاتتان از مدل و ساختار ساعت زنانه بیشتر باشد، امکان خرید به‌صرفه و مطمئن بیشتری را تجربه خواهید کرد.

۲٫ خرید اینترنتی ساعت زنانه را تجربه کنید

بسیاری تصور می‌کنند که خرید از فروشگاه‌ آنلاین دشوار است و ممکن است نسبت به پولی که برای خرید یک ساعت هزینه می‌کنند از نتیجه راضی نباشند. اما به دلیل وجود امکانات نرم‌افزاری سایت‌های خرید اینترنتی این مراکز فروش یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ساعت به شمار می‌آیند و شما می‌توانید با استفاده از نتظیمات این سایت‌ها ساعتی مقرون به صرفه و رضایت‌بخش که شایستۀ سلیقۀ شما است را پیدا کنید .


 

اما اگر همچنان نگرانی‌هایی دارید، در این صورت توصیه می‌کنیم پیش از خرید هر نوع کالایی، میزان اعتبار فروشگاه اینترنتی را کاملا بررسی کنید. برای مثال از فروشگاه اینترنتی خرید کنید که فروش یک برند ساعت را به صورت مستقیم و بدون واسطه دارد یا نماینده یک برند ساعت خارجی یا ایرانی است. همچنین توصیه می‌کنیم در صورتی که می‌خواهید از صفحات مجازی اینستاگرام خرید کنید، حتما درباره اعتبار آن بیشتر تحقیق کنید.

با این حال خرید اینترنی ساعت زنانه بسیار ساده است. شما می‌توانید در میان برندهای مختلف، یک مدل ساعت زنانه مورد علاقه خود را انتخاب و آن را تهیه کنید. همچنین بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین این فرصت را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند که تمام جزئیات ساعت را بررسی کنند و از نظرات و تجربیات دیگر مشتریان و کاربران نیز بهره‌مند شوند.

از این رو در صورتی که در خرید ساعت مچی زنانه تخصصی ندارید و نمی‌توانید ساعت اصل را از ساعت تقلبی تشخیص دهید، خرید آنلاین ساعت مچی زنانه، بهترین و ساده‌ترین روش خرید است. علاوه بر این شما می‌توانید در زمان و هزینه‌‌ی خود نیز صرفه‌جویی کنید.

۳٫ بر اساس نیازتان خرید کنید

خرید ساعت مچی ورزشی زنانه

پیش از خرید ساعت زنانه حتما به نیاز و سبک زندگی‌تان توجه کنید. آیا یک ساعت مچی عقربه‌ای می‌خواهید که تنها زمان را نشان دهد؟ آیا به استایل کلاسیک علاقه دارید و ترجیح می‌دهید بند ساعت‌تان چرم باشد؟ آیا به ساعت با بند فلزی علاقه بیشتری دارید؟ آیا تنها به رنگ و مدل ساعت مچی توجه دارید؟

آیا به زندگی مدرن علاقه دارید و می‌خواهید ساعت‌تان با تلفن همراه مرتبط باشد؟ آیا به ورزش علاقه دارید و می‌خواهید یک ساعت دیجیتال قابلیت شمارش قدم، ضربان قلب و میزان فعالیت داشته باشد؟ یا تنها به یک ساعت دیجیتال ساده علاقه دارید؟

پاسخ به این سوالات کمک می‌کند تا خرید ساعت زنانه را‌حت‌تری را تجربه کنید و با توجه به نیاز و زندگی‌تان آن را تهیه کنید. در این صورت از خرید خود پشیمان نمی‌شوید و اکسسوری  زنانه مناسبی تهیه خواهید کرد.

۴٫ قیمت ساعت مچی اهمیت دارد

مدل ساعت مچی زنانه رنگ سفید

یک ضرب‌المثل انگلیسی می‌گوید، ما آنقدر پولدار نیستیم که کالای ارزان بخریم! منظور از این ضرب‌المثل آن است که اگر بخواهید چندین کالای تقلبی بخرید که عمر کوتاهی دارند و به سرعت خراب می‌شوند، باید پول زیادی را صرف این اجناس بی‌کیفیت کنید. اما اگر برای یک بار، یک جنس باکیفیت و ارزشمند بخرید، خیال‌تان از کیفیت آن راحت است و در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

بالعکس، بسیاری از افراد بر این باورند که هر چه قیمت ساعت مچی بیشتر باشد، کیفیت آن بهتر است و ساعت تقلبی نیست. البته ناگفته نماند که برخی از ساعت‌های لوکس با توجه به ظاهر و ساختار و حتی کشور تولیدکننده، قیمت بالایی دارند. برای مثال ساعت رولکس اصل قیمت بالایی دارید و سازنده کیفیت آن را تضمین می‌کند.

 

اما این روزها که تعداد ساعت‌های تقلبی یا به اصطلاح فیک در بازار کم نیست، ممکن است به اشتباه یک ساعت فیک با قیمت اصل تهیه کنید. از این رو ساعت‌تان نه تنها کیفیت پایین و عمر کوتاهی خواهد داشت، بلکه در صرف هزینه‌هایتان نیز با مشکل مواجه می‌شوید.

از این رو هر ساعتی که قیمت بالایی دارد، نشانه کیفیت بالا و بهتر آن نیست و هر ساعتی که قیمت نسبتا پایینی دارد نیز باید از کیفیت آن مطمئن شوید. این روزها مدل ساعت زنانه روز به روز بیشتر می‌شود و ممکن است ساعت‌های تقلبی در میان ساعت های اصل به فروش برسند.

در این صورت اگر می‌خواهید به سادگی ساعت اصل را از ساعت تقلبی تشخیص دهید، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و ساعت مورد علاقه خود را با اطمینان بیشتری تهیه کنید، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید.

تشخیص ساعت اصل از تقلبی

تشخیص ساعت اصل از تقلبی

معمولا مدل اکسسوری زنانه از تنوع بسیاری برخوردار است. مدل ساعت مچی زنانه نیز تنوع بالایی دارد که هر سال برندهای بسیاری به تولید ساعت مچی زنانه در طرح و رنگ‌های متنوع تمرکز دارند. از این رو تعداد ساعت تقلبی که شباهتی بسیاری به ساعت اصل دارد یا ساعت بی‌کیفیت در بازار روز به روز بیشتر می‌شود که در بسیاری از موارد تشخیص ساعت تقلبی از اصل دشوار است.

آمار و تحقیقات نشان می‌دهد که تقریبا ۳۰% از ساعت‌های موجود در بازار را ساعت‌های تقلبی تشکیل می‌دهند. از این جهت ممکن است تشخیص یک ساعت اصل از تقلبی کار دشواری باشد. در ادامه این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه ساعت اصل را از تقلبی تشخیص بدهیم تا با اطمینان بیشتری ساعت مچی زنانه مورد علاقه‌تان را تهیه نمایید.

۱٫ ضمانت‌نامه ساعت مچی

اگر می‌خواهید یک ساعت زنانه اصل تهیه کنید که عمر بالایی داشته باشد، حتما به ضمانت‌نامه یا گارانتی آن توجه کنید. معمولا ساعت‌های برندهای معتبر، یک گارانتی بین‌المللی به همراه دارند که کیفیت و ساخت ساعت را تضمین می‌کند. بررسی ضمانت‌نامه ساعت ساده‌ترین روش خرید ساعت زنانه اصل است که معمولا ساعت‌های تقلبی فاقد گارانتی فروش یا شناسنامه هستند.

در صورتی که ساعت‌تان فاقد شناسنامه است، می‌توانید از ساعت فروشی یک ضمانت‌نامه تعویض دریافت کنید. در این صورت اگر ساعت‌تان به هر دلیلی که معمولا در ضمانت‌نامه قید می‌شود، ضربه ببیند، عقربه‌ها از کار بیافتند یا ساعت از بندش جدا شود، می‌توانید ساعت را تعویض یا مرجوع کنید.

۲٫ شماره سریال ساعت مچی

در صورتی که به اصل یا تقلبی بودن ساعت مچی‌تان شک دارید، به پشت ساعت توجه کنید. پشت بسیاری از ساعت‌های اصل یک کد رفرنس یا شماره سریال حک شده است. شما می‌توانید شماره سریال را در وب‌سایت مربوط به برند ساعت بررسی کنید. همچنین برخی از ساعت‌های مچی یک شناسنامه دارند که در آن شماره سریال پشت ساعت درج شده است.

۳٫ صدای ساعت مچی

مدل ساعت زنانه رنگ آبی

برخی از افرادی که در خرید ساعت مچی مهارت دارند و به سادگی یک ساعت باکیفیت و اصل را از ساعت تقلبی تشخیص می‌دهند، به صدای عقربه‌های ساعت گوش می‌دهند. ساعت‌های اصل مکانیزم و ساختار باکیفیتی دارند که معمولا عقربه ساعت با صدای کم یا بی‌صدا و بدون هیچ حرکت اضافه‌ای حرکت می‌کند و ساعت‌هایی که تقلبی یا بی‌کیفیت هستند، با صدای تیک تاک بلند یا با کمی تاخیر یا به اصطلاح به صورت سکته‌ای حرکت می‌کنند.

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت: 17:32

خرید پیراهن مردانه ارزان یا گران قیمت تفاوتی ندارد، چرا که معمولا در بسیاری از مواقع قیمت لباس نمی‌تواند باعث خوشتیپی شود. در واقع هنگامی استایل شما چشمگیر می‌شود که به رنگ، سایز و سِت پیراهن مردانه با لباس‌های دیگر توجه کنید.

انتخاب صحیح مدل لباس مردانه کمک می‌کند تا یک پیراهن ساده مردانه جذاب‌تر به نظر برسد. در این صورت توصیه می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید تا با انواع پیراهن مردانه و استایل مناسب برای هر یک آشنا شوید و شاهد استایل متفاوت و چشمگیرتان باشید.

نکاتی که باید پیش از خرید انواع پیراهن مردانه به آن توجه کنید

در صورتی که می‌خواهید از خرید پیراهن مردانه رضایت کامل را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم نکات زیر را به خاطر داشته باشید تا پیراهن‌ مردانه متناسب با اندام‌‌تان تهیه کنید و شما خرید لباس مردانه مناسبی را تجربه نمایید.

۱٫ علت خرید پیراهن مردانه چیست؟

پیش از خرید پیراهن مردانه این سوال را در ذهن‌تان تصور کنید که برای چه موقعیتی می‌خواهم پیراهن مردانه تهیه کنم؟ آیا پیراهنی برای استایل روزمره می‌خواهم؟ آیا پیراهنی برای کت و شلوار می‌خواهم؟ آیا پیراهن مجلسی مردانه برای اداره می‌خواهم؟ یا به یک پیراهن اسپرت مردانه برای یک قرار دوستانه نیاز دارم؟

۲٫ به یقه پیراهن مردانه توجه کنید

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید یقه پیراهن است. یقه پیراهن مردانه باید با اندازه گردن متناسب باشد. به بیان دیگر اگر گردن کوتاهی دارید، پیراهنی با یقه سفت و بلند انتخاب نکنید. اگر یقه پیراهنتان تنگ است، ممکن است پس از چند ساعت احساس خفگی کنید و در پیراهنتان احساس راحتی نداشته باشید. یقه پیراهن باید گردن را لمس کند، اما به گردن فشاری وارد نکند. به بیان دیگر یقه باید تا یک انگشت با گردن فاصله داشته باشد.

۳٫ اندازه آستین پیراهن مردانه مهم است

انواع پیراهن مردانه و قد آستین

سومین نکته آستین پیراهن مردانه است. اگر می‌خواهید بدانید آستین یک پیراهن متناسب با اندازه دست شما است یا خیر، بهتر است بدانید که سر آستین باید استخوان مچ را لمس کند. اگر آستین پیراهن بالاتر از این اندازه باشد، آستین کوتاه و بد فرم می‌شود و اگر بلندتر باشد، اندازه دستتان نامتعادل به نظر می‌رسد. آستین پیراهن مردانه باید مخروطی شکل باشد. به بیان دیگر آستین در قسمت بازو باید کمی گشادتر و در سر آستین، تنگ‌تر باشد.

۴٫ به اندازه سرشانه پیراهن مردانه توجه کنید

چهارمین نکته‌ای که باید پیش از خرید پیراهن مردانه به آن توجه کنید، سرشانه پیراهن است. محل دوخت آستین باید بین اتصال بازو و شانه قرار بگیرد. سرشانه باید کمی آزاد باشد تا قسمت سینه تنگ نشود و دست‌ها آزادانه حرکت کنند. اگر سایز سرشانه کوچک باشد، ممکن است پیراهن به سرعت چروک شود و ظاهر زیبایش از دست بدهد.

 

۵٫ سایز کمر و سینه باعث زیبایی پیراهن مردانه می‌شود

پنجمین نکته توجه به سایز کمر و سینه پیراهن است. سایز کمر و سینه پیراهن مردانه باعث می‌شود که شما چاق‌تر یا لاغرتر به نظر برسید. پیراهن مردانه باید کمی در تن آزاد باشد، اما نه به گونه‌ای که سایز شما را بزرگ‌تر نشان دهد.

اگر دکمه پیراهن روی سینه جمع و مواج شد، سایز پیراهن‌تان کوچک است. اگر قسمت کمری پیراهنتان جمع و مو‌ج‌دار شد، سایز پیراهن‌تان بزرگ است. بنابراین پیراهن متناسب اندام شما در قسمت سینه و کمر جمع نمی‌شود.

۴ استایل با انواع پیراهن مردانه

نکته اصلی زیبایی یک استایل، نحوه صحیح ست کردن لباس‌های مردانه با یکدیگر است. از این رو شما می‌توانید پیراهن مردانه مورد علاقه خود را تهیه کنید و آن را با مدل لباس مردانه مناسبی ترکیب کنید تا جذاب‌تر شوید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با ۴ استایل با انواع مدل پیراهن مردانه آشنا کنیم تا در نهایت خرید آسان‌تری را نیز تجربه کنید.

۱٫ پیراهن و کت تک مردانه

مدل انواع پیراهن مردانه با کت تک

معمولا بسیاری از آقایانی که به استایل رسمی یا اداری علاقه دارند، بیشتر رنگ پیراهن‌هایشان در رنگ سفید، مشکی و آبی خلاصه می‌شود. با این حال اگر طرفدار رنگ‌های روشن نیستید، انتخاب رنگ‌های پاستلی یا ملایم نیز می‌تواند تفاوت عمده‌ای در مدل پیراهن مردانه ایجاد کند.

پیراهن مردانه آکسفورد کلاسیک یک مدل پیراهن مردانه مجلسی است که در سال ۱۸۹۶ توسط جان بروکس طراحی شد. این مدل پیراهن مردانه بیشتر از ۱۰۰ سال مورد استقبال آقایان قرار گرفته است که آقایان در مراسم‌ و مکان‌های خاص مانند مراسم عروسی یا اداره به تن می‌کنند. اما در این میان افرادی با این مدل پیراهن مردانه مجلسی استایل جذاب و چشمگیری خواهند داشت که انتخاب‌های متفاوتی داشته باشند.

برای مثال ست پیراهن کلاسیک و کت تک مردانه یک استایل اداری جذابی خواهد بود. با این حال ترکیب رنگ کت مردانه و پیراهن اهمیت دارد. اگر می‌خواهید انتخاب ساده‌تری را تجربه کنید به یاد داشته باشید که رنگ طوسی متناسب با بسیاری از رنگ‌ها خواهد بود. از این رو خرید پیراهن مردانه کلاسیک به رنگ پاستلی یا ملایم و یک کت تک طوسی استایل مجلسی ساده و جذابی خواهد بود.

۲٫ پیراهن جین و شلوار جین مردانه

مدل پیراهن جین و شلوار جین مردانه

همیشه پیراهن مردانه جین انتخاب متفاوت و جذابی برای آقایانی که به استایل کژوال علاقه دارند، خواهد بود. ترکیب لباس مردانه با پیراهن جین بسیار ساده است. از این جهت شما می‌توانید با کمک یک تیشرت اسپرت مردانه، پیراهن و شلوار جین یک استایل ساده، اما جذاب را تجربه کنید.

شما می‌توانید پیراهن جین مردانه را به روش‌های مختلف به تن کنید. برای مثال در فصل تابستان می‌توانید یک پیراهن مردانه جین خنک به صورت تک بپوشید و در فصل بهار یا پاییز آن را به صورت اورکت روی یک تیشرت مردانه به تن کنید.

بسیاری تصور می‌کنند که ترکیب پیراهن جین و شلوار جین مردانه جذاب نخواهد بود. با این حال اگر به مد و فشن علاقه دارید، بهتر است بدانید که ست پیراهن و شلوار جین مردانه، یکی از استایل‌های مورد علاقه استایلیست‌های جوان است. با این حال توصیه می‌کنیم رنگ شلوار جین مردانه را یک رنگ روشن یا تیره‌تر از رنگ پیراهن تهیه کنید تا جذاب‌تر شوید.

البته از ویژگی‌های مثبت پیراهن جین می‌توان به ترکیب ساده و آسان با لباس‌‌های دیگر اشاره کرد. برای مثال شما می‌توانید پیراهن جین را به همراه یک شلوار کتان مردانه نخودی، شتری، کرم یا خاکی ست کنید و در سفرهای ساحلی این مدل پیراهن را با شلوارک مردانه جین یا کتان به تن کنید.

۳٫ پیراهن گل‌دار مردانه و کت تک

انواع مدل پیراهن گلدار مردانه

احتمالا در عکس‌های مد و فشن، مدل پیراهن مردانه گل‌‌دار را در کنار ساحل به همراه شلوار مشاهده کرده‌اید. پیراهن گل‌دار به نام پیراهن هاوایی یا کوبایی نیز شناخته شده است که این مدل پیراهن مردانه  از ابتدای دهه ۲۰ میلادی وارد مد و فشن استایل کژوال مردانه شد و در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی طرفداران بسیاری، به خصوص در شهرهای ساحلی آمریکا، ایتالیا و انگلیس پیدا کرد.

این مدل پیراهن مردانه توجه بسیاری از کارگردانان و بازیگران هالیوودی را نیز به خود جلب کرده است و فیلم‌هایی که در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی ساخته شده‌اند یا در آن دوره اتفاق افتاده‌اند، از پیراهن گل‌دار استقبال خوبی شده است.

جنس پارچه پیراهن مردانه هاوایی یا کوبایی خنک و نازک است و در طرح‌های گل‌دار یا رنگ‌های روشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این مدل پیراهن مردانه ساحلی و کژوال را به همراه شلوار یا شلوارک در مهمانی‌های غیر رسمی یا مسافرت به تن کنید.

اما این بار می‌خواهید ترکیب دیگری با این مدل پیراهن مردانه برایتان تعریف کنیم. در صنعت مد و فشن فردی برنده است و ظاهری چشمگیر دارد که استایل متفاوت را جسورانه تجربه کند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که تنها می‌توانند کت تک را با پیراهن کلاسیک ست کنند، اما همان گونه که در تصویر مشاهده می‌کنید، ست کت تک مردانه و پیراهن گل‌دار نیز جذاب و متفاوت است.

از این رو پیراهن هاوایی مردانه تنها مناسب مسافرت‌های ساحلی نیست و شما می‌توانید در یک قرار دوستانه این مدل پیراهن را با استایل اسمارت کژوال به طور هوشمندانه‌ای ست کنید. همین مسئله باعث جذاب‌تر شدن استایل‌تان می‌شود.

۴٫ پیراهن اداری و شلوار کتان مردانه

مدل پیراهن اداری و شلوار کتان مردانه

پیراهن اداری یا Office Shirt شباهت بسیاری به پیراهن مجلسی مردانه یا آکسفورد دارد، با این تفاوت که ظاهر آن اسپرت، راحت و امروزی‌تر است. از این رو شما می‌توانید پیراهن مردانه اداری را بدون کت و شلوار به تن کنید.

پیراهن مردانه اداری مناسب افرادی است که یک شغل پشت میزی و نیمه رسمی دارند. بنابراین اگر می‌خواهید حتی در محل کار جذاب و خوشتیپ باشید، رنگ سفید و آبی کم‌رنگ مناسب‌ترین رنگ برای این مدل پیراهن مردانه خواهد بود. اما در صورتی که از این دو رنگ تکراری خسته شده‌اید، با سلیقه خود، رنگی متمایز و ملایم انتخاب کنید تا چشمگیرتر شوید.

تفاوت پیراهن مردانه رسمی و اداری در این است که پیراهن اداری را با کروات یا پاپیون و کت و شلوار مجلسی به تن نمی‌کنند و معمولا آقایان آستین پیراهن مردانه اداری را بالا می‌زنند تا مدل پیراهنشان اسپرت و غیر رسمی شود.

این مدل پیراهن مردانه ساده و جذاب را می‌توانید با شلوار کتان مردانه ست کنید. از مزیت‌های شلوار کتان مردانه می‌توان به ترکیب آن با استایل کژوال و نیمه رسمی اشاره کرد. از این رو رنگ سبز، سرمه‌ای، کرم و مشکی برای خرید شلوار کتان مردانه انتخاب مناسبی خواهد بود.

ناگفته نماند که استفاده از اکسسوری‌هایی همچون ساس بند یا بند شلوار، کمربند چرم مردانه و حتی دستبند چرم مردانه، یک استایل نیمه‌رسمی یا اسمارت کژوال را متفاوت و جذاب‌تر می‌کند. از این رو شما می‌توانید با کمک اکسسوری استایل خود را کامل و جذاب کنید.

 

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 80 تاريخ : شنبه 13 اسفند 1401 ساعت: 20:14

نکاتی برای خرید ساعت مچی زنانه

اما برای خرید ساعت زنانه باید به چه مواردی توجه کرد؟ با ما همراه باشید تا بهترین برندها را برایتان معرفی کنیم.

اول از نکاتی که باید هنگام خرید یک ساعت مچی زنانه رعایت کنید، شروع می کنیم. ساعت مچی زنانه باید دو عامل مهم را به طور همزمان با هم داشته باشد. کیفیت و زیبایی. کیفیت از جهت مرغوب بودن کالا و زیبایی از این جهت که ساعت مچی برای خانم ها علاوه بر مدیریت زمان یک اکسسوری برای زیباتر شدن تیپ و استایل شان هم هست. توجه به کیفیت موتور ساعت بعنوان قلب تپنده آن مهمترین کاری است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید و مهمترین کار بعدی توجه به زیبایی بند و ظاهر ساعت است.

قطعات ساعت مچی

موتور ساعت به طور معمول به سه دسته تقسیم می شوند. موتور کوارتز، موتور مکانیکی و موتور اتوماتیک. در نتیجه به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید ساعت و انتخاب برند با نحوه عملکرد این سه دسته آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اما نکته مهم بعدی توجه به ظاهر ساعت مچی مورد نظر شماست. عموما با در نظر داشتن کیفیت، زیبایی را فراموش می کنیم و یا بر عکس. اول از همه از انتخاب خود برای خرید ساعت بند فلزی یا بند چرمی مطمئن شوید. موضوع دیگر این است که بدانید چه ساعتی با رنگ پوست شما متناسب است. در نتیجه قبل از خرید یک ساعت مچی زنانه باید به موارد زیادی توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ساعت یکی از تنها اکسسوری هایی است که اگر قیمت زیادی را بابت خرید از یک برند معروف پرداخت کردید، می توانید مطمئن باشید که هیچ گرانی بی حکمت نیست و پول خود را با خرید یک برند پس انداز کرده اید و دیگر مجبور نیستید تا مدام برای تعمیر و یا تعویض قطعاتی مانند بند ساعت هزینه کنید.

سوپر درای SUPER DRY؛ یک برند نوپا اما جویای نام

سوپر درای برندی است که در سال ۱۹۸۵ در چلتنهام  شهری در منطقه گلاسترشایر انگلستان شروع به فعالیت کرد، فعالیتی محدود که با تلاش های پیگیرانه “ایان هیبس” و “جولیان دانکرتون” باعث شد تا در سال ۲۰۰۴ اولین فروشگاه با برند سوپر درای در محله مرفه نشین لندن به نام کاونت گاردن افتتاح شود. این برند با تولید لباس شروع کرد و با طراحی و تولید اکسسوری ادامه داد تا به امروز که ساعت های برند سوپر درای یکی از جذاب ترین برندهای ساعت در جهان است. اگر قصد دارید استایلی کژوال یا فانتری را تجربه و از رنگ های شاد استفاده کنید، می توانید از ساعت مچی سوپر‌درای استفاده کنید.

ساعت مچی رنگی سوپر درای

جاست کالوالی JUST Cavalli؛ پادشاه زرق و برق

سال ۱۹۴۰ در فلورانس ایتالیا خالق برند جاست کاوالی به دنیا آمد. طراحی که او را “پادشاه زرق و برق” نامیدند. طراحی های خاص و عجیب و غریب “روبرتو کاوالی” باعث شد تا برند کاوالی همچنان و پس از سال ها به عنوان تعیین کننده ترند و سبک شاخصی برای مد شناخته شود. اگر قصد دارید برای انتخاب ساعت به سراغ برند های معروف با طراحی خاص بروید، جاست کاوالی یکی از آن برند ها ست. موتور ساعت های جاست کاوالی متعلق به یک شرکت سوییسی است پس می توانید از کیفیت موتور آن هم اطمینان خاطر داشته باشید. ساعت مچی جاست کاوالی به عنوان یکی از برندهای معتبر و شناخته شده می تواند تضمین کننده جذابیت استایل شما باشد.

مدل ساعت مچی زنانه برند جاست کاوالی

اسپریت Esprit؛ نیم قرن خلاقیت

“داگ تامپکینز” و “سوزی راسل” یک زوج آمریکایی خوش سلیقه که آپارتمان کوچکشان را در کالیفرنیا تبدیل به محلی برای خلق ایده هایشان کردند. ازسال ۱۹۸۶ که ایده خلق اسپریت شکل گرفت تا امروز سال هاست که اسپریت هم در طراحی و تولید پوشاک و هم در طراحی اکسسوری توانسته خود را به عنوان برندی شناخته شده و صاحب سبک در عرصه مد و فشن معرفی کند. برند اسپریت از سال ۲۰۰۴ خود را به عنوان برندی معتبر در صنعت ساخت ساعت معرفی کرده است. اسپریت با طراحی ساعت های متنوعی با بندهای استیل و چرم توانسته است دست مخاطب خود را برای انتخاب باز بگذارد تا بتواند سلایق مختلفی را با طراحی های خود پاسخ دهد. ساعت مچی زنانه اسپریت را می توانید همراه با یک استایل رسمی و کلاسیک همینطور با استایلی کژوال به راحتی ست کنید.

مدل ساعت مچی اسپریت

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 87 تاريخ : شنبه 13 اسفند 1401 ساعت: 19:42

انتخاب و خرید مناسب کفش پاشنه بلندی که سبب آزار پای شما نشود بسیار اهمیت دارد در مطلب زیر می توانید نکات مهمی که در خرید یک کفش پاشنه بلند وجود دارد مطالعه کنید:

  • اندازه دقیق پا را داشته باشید. گاهی اوقات سایز پای ما به دو شماره هم می خورد، برای اندازه گیری دقیق سایز پا می توانید از فروشگاه های خوب کمک بگیرید. برخی از آن ها ابزاری برای اندازه گیری دقیق سایز پا دارند.
  • ممکن است برندهای مختلف در سایز کفش تفاوت داشته باشند. بسته به برش کفش شما می توانید در برندهای متفاوت سایز متفاوتی داشته باشید. به طور مشابه باید بدانید که در مدل های اروپایی چه سایز دارید در مدل های دیگر چطور و به همین ترتیب …
  • شب یا غروب برای خرید کفش بروید. باور کنید یا نه ، اینکه سایز پای ما در طول روز تغییر می کند و در انتهای روز بزرگتر می شود. کفش را بعد از راه رفتن و پیاده روی می توانید سایز درستی از آن داشته باشید.
  • قبل از خرید کمی با کفش ها راه بروید. زیرا ممکن است کفشی در ابتدا راحت بنظر برسد اما بعد از کمی راه رفتن احساس ناراحتی کنید. از فروشگاه هایی خرید کنید که سیاست بازگشت و تعویض کالا داشته باشند.
  • کیفیت پاشنه های بلند . همه پاشنه ها به طور مشابه ساخته نمی شوند، در واقع تفاوت های خیلی زیادی بین آن ها وجود دارد. بنابراین کیفیت پاشنه ها مهم ترین چیزی است که می تواند سبب ناراحتی یا راحتی شما باشد.

کفش پاشنه بلند

 

  • از محکم و با دوام بودن کفه کفش مطمئن شوید. دقت داشته باشید که اگر با چسب متصل شده است از کناره ها بیرون زده نشده باشد اما بهترین راه این است که کفه محکم دوخته شده باشد.
  • دنبال کفش هایی باشید که یک لایه لاستیکی رو پاشنه داشته باشند. این سبب می شود که کفش هنگام راه رفتن صدای آزار دهنده ایجاد نکند و هم اینکه سبب سهولت راه رفتن می شود.
  • به کفی داخلی توجه داشته باشید. این مواد داخلی معمولا باید از چرم باشند نه مواد ترکیبی و ساختگی . اگر کفشتان فقط در قسمت اطراف و پاشنه لایه داخلی داشته باشند شما راحت نخواهید بود.
  • اگر مچ پای پهن دارید . به هیچ وجه از کفش پاشنه بلندی که در قسمت مچ بسته می شوند استفاده نکنید این کار مچ پا را پهن تر نشان می دهد. سعی کنید توجه را از مچ پا به سمت پنجه ها معطوف کنید.

کفش مچ دار

  • اگر پاهای کوتاه دارید. از کفش پاشنه بلندهایی که به شکل t هستند استفاده نکنید زیرا باعث می شوند پاهایتان کوتاه تر بنظر برسد.

fryemirandatstrap

  • اگر می خواهید پاها بلندتر نشان داده شوند. کفش های نوک تیز می توانند سبب بلندتر نشان داده شدن پاها شوند اما دقت کنید که در مناسبتهای خاص از آن ها استفاده کنید زیرا به پاها آسیب می رسانند.

sss

  • اگر کف پاهای پهن دارید. از کفش های نوک گرد استفاده کنید هم نمای بامزه ای دارند و هم سبب راحتی شما می شوند هم چنین باعث می شوند پاهایتان کوچکتر بنظر برسند.

women-shoes-low-heels-mary-jane-classics-ladies-shoes-pumps-autumn-round-toe-square-heels-female

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 69 تاريخ : شنبه 13 اسفند 1401 ساعت: 19:34

نکاتی برای خرید پیراهن زنانه

در صورتی که می‌خواهید به خرید پیراهن زنانه بروید باید چند نکته را به یاد داشته باشید. پیراهن زنانه در گروه لباس‌های محبوب در میان خانم‌ها قرار دارد. به طور کلی مدل پیراهن زنانه را می‌توان به سه دسته تقسیم کنیم:

  1. پیراهن زنانه مجلسی
  2. پیراهن زنانه کژوال
  3. پیراهن زنانه اسپرت

پیراهن زنانه مجلسی همان لباس شب است که در عروسی‌ها یا مجالسی رسمی به تن می‌کنند. معمولا قد این پیراهن‌ها بلند است و با سنگ، منجوق یا تور تزئین می‌شوند.

پیراهن زنانه کژوال یا غیررسمی به پیراهن‌هایی می‌گویند که می‌توانید آن را در مهمانی یا مراسم‌هایی همچون بله برون به تن کنید.

پیراهن اسپرت به پیراهن‌هایی می‌گویند که مدل ساده‌تری دارند و شما می‌توانید آن را در مهمانی‌های دوستانه یا دورهمی‌ها بپوشید.

۱- پیراهن زنانه ساده آستین کوتاه

پیراهن زنانه ساده آستین کوتاهپیراهن زنانه ساده آستین کوتاه یکی از لباس‌های جذاب در مهمانی‌های تابستانی به شمار می‌آید. معمولا این مدل پیراهن زنانه قد کوتاه تا زانو یا بالای زانو دارد و مدل ساده آن هرگز تکراری و خسته کننده نمی‌شود. در صورتی که می‌خواهید این مدل پیراهن را در مهمانی‌های غیررسمی یا دوستانه به تن کنید، از رنگ‌های روشن همچون زرد و قرمز استفاده کنید که در فصل تابستان نیز کاربرد بسیاری دارد.

رنگ‌های روشن در چهره شما تاثیر می‌گذارد و چهره‌تان را بشاش‌تر می‌کند. اگر نمی‌خواهید استایل‌تان ساده باشد، می‌توانید از اکسسوری‌هایی همچون گردنبند و گوشواره زنانه استفاده کنید. این دو زیورآلات به صورت غیرمستقیم در زیبایی چهره تاثیر دارد. با این حال سعی کنید رنگ زیورآلات زنانه را متناسب با پیراهن‌تان انتخاب کنید.

 

کفش تخت چرم زنانه و یک کیف دستی زنانه، انتخاب منحصر به‌فردی با پیراهن زنانه ساده خواهد بود. توصیه می‌کنیم برای پیراهن ساده زنانه از ست کیف کفش و چرم با رنگ‌های متمایز همچون سرمه‌ای یا زرشکی استفاده کنید تا استایل‌تان جذاب‌تر شود.

۲٫ پیراهن نخی زنانه

مدل پیراهن نخی زنانه

یکی از ترندهای اصلی بهار و تابستان سال ۲۰۲۰، پیراهن نخی زنانه است که معمولا پیراهن‌ طرح‌دار مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید در یکی از مهمانی‌های دوستانه یا سفرهای تابستانی‌تان متفاوت‌تر از همیشه ظاهر شوید، خرید پیراهن نخی زنانه را فراموش نکنید.

پیراهن نخی طرح‌دار یا ساده، به همان لباس مورد علاقه شما در فصل‌های گرم تبدیل می‌شود که نه تنها احساس خنکی و خوشایندتری را تجربه خواهید کرد، بلکه زیباتر و جذاب‌تر خواهید شد. با این حال چند اکسسوری زنانه، استایل تابستانه‌تان را به یادماندنی‌تر خواهد کرد.

اگر در سفر هستید، عینک آفتابی زنانه استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. همچنین دستبند‌های رنگی حس و حال روزهای رنگارنگ تابستان را القا می‌کند. در صورتی که می‌خواهید با پیراهن زنانه نخی خود در ساحل قدم بزنید، کلاه زنانه را فراموش نکنید تا در عکس‌ها جذاب‌تر شوید.

کفش صندل زنانه و یک کیف دستی مناسب این استایل جذاب خواهد بود. خرید صندل چرم زنانه در رنگ‌های قهوه‌ای و زرشکی با مدل بندی یا ساده و خرید یک کیف دستی زنانه را در اولویت خود قرار دهید، چرا که استایل‌تان با این پیراهن تابستانه، جذاب‌تر خواهد شد.

۳٫ پیراهن آستین بلند زنانه

عکس مدل پیراهن زنانه آستین بلند
پیراهن زنانه آستین بلند

سوالی که ممکن است برای بسیاری از خانم‌ها پیش بیاید این است که در مراسم خواستگاری یا بله برون چه لباسی به تن کنم؟ یکی از لبا‌س‌های جذابی که در مراسم ظاهری جذاب نیز خواهد داشت، پیراهن آستین بلند زنانه است.

توصیه می‌کنیم برای این گونه مهمانی یا مراسم‌ها یک پیراهن ساده زنانه انتخاب کنید که قد آن تا زانو باشد. در واقع پیراهن کوتاه مناسب این مجالس نیست و پیراهن بلند نیز باعث نامتناسب شدن ظاهرتان می‌شود. از این رو خرید پیراهن زنانه مجلسی آستین بلند با قدی متناسب، یک انتخاب خاطره‌انگیز خواهد بود.

توصیه می‌کنیم همراه با این مدل پیراهن مجلسی زنانه از زیورآلات ظریف استفاده کنید. برای مثال یک ست گردنبند و دستبند ظریف انتخاب مناسبی خواهد بود. همچنین توصیه می‌کنیم برای پیراهن زنانه کوتاه، کفشی با پاشنه‌های بسیار بلند و لژدار به پا نکنید، چرا که در این لباس قد و کفش شما مورد توجه قرار می‌گیرد.

از این رو سعی کنید یک کفش پاشنه بلند متناسب و ساده انتخاب کنید تا استایل‌تان با این مدل پیراهن مجلسی زنانه جذاب شود. اگر می‌خواهید برای این پیراهن کیف مناسبی بخرید، کیف دوشی مجلسی و کوچکی انتخاب کنید تا استایل‌تان ظریف و مینیمال باقی بماند.

 

۴٫ پیراهن مجلسی زنانه

مدل پیراهن مجلسی زنانه

این روزها بسیاری از تازه عروس‌ها پیش از مراسم عروسی، به باغ و کویر برای عکاسی و فیلم‌برداری فرمالیته می‌روند که در این پروژه باید لباس جذاب و منحصربه‌فردی به تن کنند. به نظر شما چه لباسی مناسب عکاسی فرمالیته است؟

پیراهن مجلسی زنانه انواع گوناگونی دارد که در این میان همه این مدل پیراهن‌ها را نمی‌توان در مراسم عروسی به عنوان لباس شب به تن کرد که نمونه آن همان پیراهن فرمالیته است. پیراهن فرمالیه زنانه معمولا آستین و قد بلندی دارند که در عکاسی عروس و داماد جلوه رویایی و جذابی خواهد داشت.

معمولا ظاهر این مدل پیراهن مجلسی زنانه ساده است و از تور، گیپور و حریر دوخته می‌شود که در عکاسی حالتی رها و آزاد پیدا کند. توصیه می‌کنیم برای عکاسی فرمالیته عروسی، یک پیراهن به غیر از رنگ سفید تهیه کنید.

 

در این صورت خرید پیراهن مجلسی زنانه صورتی، گلبهی، کرم یا رزگلد را توصیه می‌کنیم تا متفاوت‌تر از عکس‌های عروسی ظاهر شوید. این پیراهن را می‌توانید با کفش پاشنه بلند ظریف و زیبایی ست کنید و عکس‌های زیبا و به یادماندنی بگیرید.

۵٫ پیراهن بلند تابستانه زنانه

عکس پیراهن بلند تابستانه زنانه رنگ کرم

فصل گرم تابستان و بهار که از راه می‌رسد، میزان خرید پیراهن زنانه نخی بیشتر از هر زمان دیگری می‌شود. پیراهن بلند تابستانه زنانه انتخاب جذابی برای روزهای گرم بهار و تابستان خواهد بود. اگر می‌خواهید به یک مهمانی دوستانه بروید یا می‌خواهید در سفرهای تابستانه‌تان جذاب‌تر باشید، خرید پیراهن اسپرت زنانه را توصیه می‌کنیم.

در صورتی که پیراهن تابستانه شما آستین‌های بلندی دارد، می‌توانید آن را به عنوان مانتو بپوشید. پیراهن تابستانه زنانه با قد و آستین‌‌های بلند، استایل شما را منحصربه‌فرد می‌کند. می‌توانید این مدل پیراهن زنانه را به همراه جوراب شلواری یا لگ زنانه ست کنید.

پیراهن بلند زنانه، قد شما را بلندتر نشان می‌دهد. در این صورت یک کفش تخت زنانه ترکیب مناسبی با این لباس خواهد شد. اگر می‌خواهید استایل خود را تکمیل کنید، یک کیف دوشی زنانه انتخاب مناسبی است. توصیه می‌کنیم از رنگ‌های روشن و تابستانه برای خرید کیف زنانه خود استفاده کنید تا ظاهرتان تابستانه و جذاب شود.

 

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 93 تاريخ : شنبه 13 اسفند 1401 ساعت: 19:26

4 مدل ساعت مچی مردانه لاکچری

ساعت‌های روی دستمان تنها زمان را نشان نمی‌دهند. آن‌ها نمادی از طبقۀ اجتماعی و طرز فکر ما هستند و همین موضوع آن‌ها را به یک عنصر مهم در استایل افراد تبدیل می‌کند. آن‌ها صاحب تاریخچه و هویت هستند و این هویت را به فردی که از آن‌ها استفاده می‌کند نیز منتقل می‌کنند. در این مطلب شما را با  4 مدل ساعت مچی مردانه لاکچری آشنا می‌کنیم که هر یک شخصیت و سبک و سیاق خود را دارند. بنابراین، برای اینکه ساعت مردانه شیک مورد نظرتان را پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

عکس ساعت مچی مردانه لاکچری

ساعت‌‌ها می‌توانند از چند صد هزار تومان تا ده‌ها و صدها میلیون تومان قیمت داشته باشند. آن‌ها بخش مهمی از نماد زندگی مرفه و استایل شیک و منحصر به فرد هستند. این موضوع تا به آنجا اهمیت دارد که هر فرد ثروتمندی باید روی مچ دستش ساعتی هم‌تراز با موقعیتش داشته باشد. اما

ویژگی یک ساعت مچی مردانه لاکچری چیست و چطور باید مدل ساعت مردانه لوکس محبوبتان را انتخاب کنید؟

زمانی که از ساعت مچی لوکس حرف می‌زنیم، مفاهیمی مانند کلاس و سلیقه را در نظر داریم. اجازه بدهید مثالی بیاوریم: چرا برای یک ساعت رولکس مردانه تا این حد در نظر افراد لوکس به حساب می‌آید و ارزش دارد؟ قدمت شرکت سازنده و تکنیک‌ ساخت بوده که آن‌ها را از دیگر انواع ساعت متمایز کرده تا ساعت‌سازی در نهایت به یک هنر مینیاتوری ظریف ارتقا پیدا کند. اما اجازه بدهید نگاهی به لوکس‌ترین ساعت‌های مچی در جهان بیاندازیم.

۱-فیلیپ پاتک، سازنده گرانترین ساعت‌ های مچی دنیا!

ساعت مچی مردانه لاکچری فیلیپ پاتک

این شرکت که اولین سازنده ساعت مچی در جهان به حساب می‌آید، گرانترین انواع این نوع ساعت را نیز تولید می‌کند. یکی از بحث‌برانگیزترین مدل‌های ساعت فیلیپ پاتک، با طراحی هنری گریو، جیمز وارد پکوارد و دیگران، در سال ۱۹۹۹ به قیمت ۱۱ میلیون دلار فروخته شد!

گفته می‌شود که تحقیق و تولید این ساعت ۸ سال زمان برده است. افراد مشهوری همچون برد پیت، لئوناردو دیکاپریو، اریک کلپتون و ملکه ویکتوریا از این برند ساعت مچی استفاده کرده‌اند.

 

۲-واشرون کنستانتین از قدیمی‌ترین برندهای ساعت لوکس

قدیمی ترین برند ساعت مردانه

یکی از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان واشرون کنستانتین است که از سال ۱۷۵۵ میلادی به ساخت ساعت می‌پردازد و یکی از سه شرکت سازنده ساعت مچی مردانه لاکچری به حساب می‌آید. یکی از مثال‌های خود در این زمینه هم اثر خلاقانۀ آن‌ها در زمینه ساعت های مچی مکانیکی است که به مناسبت ۲۶۰ سال تاسیس این شرکت در شکل ساعت جیبی ساخته شده و بنا به تخمین مجلۀ معروف فوربز ۸ میلیون دلار ارزش دارد!

۳-اودمارس پیگوت، از گرانترین ساعت مچی های مردانه لاکچری

گرانترین ساعت مچی مردانه

این شرکت نیز از مراکز قدیمی تولید ساعت به حساب می‌آید و از سال ۱۸۷۵ مشغول به فعالیت است و قطع یقین جزء ده برند برتر تولیدکننده ساعت در جهان بوده و هست. کالکشن”AP Royal Oak” معروف‌ترین ساعت‌های این برند را در خود جای داده است که به عنوان ساعت‌های ضدآب به‌ویژه در نظر مشهورترین قواصان تاریخ جذاب بوده‌اند.

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 103 تاريخ : شنبه 13 اسفند 1401 ساعت: 19:08

استایل مردانه برای بهار ۱۴۰۱

کت بهاری

عکس انواع کت بهاری

همانطور که در قسمت بالا هم به آن اشاره کردیم شروع فصل بهار با بادهای خنک همراه است، بنابراین استفاده از کت‌های بهاری که جنس آن‌ها نسبت به انواع کت‌ها نازک است، از شما در برابر بادهای خنک محافظت خواهد کرد.

کت‌های جین

عکس انواع مدل کت جین

یکی دیگر از گزینه‌ها جهت ایده استایل مردانه برای بهار ۱۴۰۱ استفاده از کت‌های جین است. این آیتم علاوه بر اینکه در فصل بهار قابل استفاده است، می‌تواند گزینه مناسبی جهت استفاده در سایر فصول سال هم باشد. شما به راحتی می‌توانید انواع کت‌های جین را با تیشرت مورد علاقه خود ترکیب کرده و استایل بی‌نظیر را برای فصل بهار ایجاد کنید.

 

بارانی

مدل بارانی مردانه

اغلب روزهای فصل بهار با بارش باران همراه است بنابراین استفاده از بارانی علاوه بر اینکه گرمای لازم را  برای مقابله با سرمای هوا می‌تواند فراهم کند، از شما در برابر خیسی ناشی از باران هم محافظت خواهد کرد. در نظر داشته باشید که انواع بارانی‌ها با رنگ بندی‌های مختلف و همچنین قدهای متفاوت در بازار موجود هستند که شما می‌توانید با در نظر گرفتن فرم بدن خود گزینه مناسب را انتخاب نمایید. خرید انواع بارانی با رنگ‌های خنثی مانند انواع رنگ سرمه‌ای یا کرم به شما کمک می‌کند تا بتوانید استایل جذابی را در فصل بهار به همراه داشته باشید.

 پالتو

انواع مدل پالتو مردانه

همانطور که در قسمت‌های بالا هم به آن اشاره کردیم در بسیاری از شهرهای ایران فصل بهار با سوز هوا همراه است پس نمی‌توان لباس‌های گرم را به انباری انتقال داد. برای این کار لازم است چند مدل از پالتوهای خود را که همواره از فصل زمستان مورد استفاده قرار می‌دهید را برای ترکیب در فصل بهار هم در کمد خود نگه دارید. انواع ترکیب‌های مختلفی را برای روزهای آغازین فصل بهار به کمک پالتو می‌توانید انجام دهید. به عنوان مثال ترکیب پالتو با تیشرت و شلوار جین استایل اسپرتی را برای شما رقم خواهد زد. همچنین می‌توانید از انواع پیراهن مردانه یا پلیور برای ترکیب با پالتوی خود در فصل بهار و روزهای سرد استفاده کنید.

 

 شلوار جین

مدل شلوار جین مردانه زخمی

علاوه بر کت جین، شلوار جین یکی دیگر از موارد پرکاربرد در کمد لباس است که می‌تواند ایده‌های جالبی را برای استایل در فصل بهار به وجود بیاورد. استفاده از انواع تیشرت‌ها با رنگ‌های مختلف در کنار شلوار جین می‌تواند راحتی بسیاری را برای روزهای گرم فصل بهار به همراه داشته باشد. انواع مختلفی از شلوار جین مردانه با توجه به فرم بدن قابل تهیه هستند که شما می‌توانید جهت به دست آوردن استایل مردانه برای بهار  ۱۴۰۱ از آن استفاده کنید. استفاده از انواع پیراهن مردانه با طرح‌های مختلف هم می‌تواند علاوه بر تیشرت گزینه مناسبی جهت ترکیب با شلوار جین باشد.

شلوار کتان مام استایل

شلوار کتان مام استایل

یکی از ترندهای لباس مردونه  برای بهار ۱۴۰۱ استفاده از شلوار کتان مام استایل است که شما می‌توانید به راحتی از آن در کنار کفشهای کتانی و تیشرت استفاده کنید و علاوه بر به دست آوردن راحتی، استایل جذابی را هم از خود به نمایش بگذارد توجه داشته باشید که شلوار مام استایل با اغلب فرم‌های بدن ترکیب زیبایی را به وجود می‌آورد و شما می‌توانید از انواع رنگهای مختلف این شلوار برای ترکیب آیتم‌های مختلف در کنار یکدیگر استفاده بکنید.

شلوار پارچه‌ای چهارخانه

مدل شلوار پارچه ای مردانه

اگر از پوشیدن شلوارهای کلاسیک و جین خسته شده‌اید، استفاده از شلوار پارچه‌ای چهارخانه ایده مناسب برای استایل مردانه در بهار ۱۴۰۱ خواهد بود. فقط کافی است هنگام خرید شلوار جین چهارخانه در نظر داشته باشید که انواع طرح‌های این شلوار که درشت هستند باعث پرتر دیده شدن پاهای شما خواهد شد پس اگر پاهای عضلانی دارید بهتر است از انواع شلوار پارچه‌ای چهارخانه با طرح ریز استفاده کنید.

تیشرت

تیشرت

یکی از آیتم‌های پرکاربرد و پرطرفدار در کمد لباس مردانه انواع مختلفی از تیشرت‌ها است که می‌توانید از انواع ساده و طرحدار آن برای استایل‌های مردانه در بهار ۱۴۰۱ استفاده کنید. در نظر داشته باشید که خرید تیشرت ساده با رنگ‌های خنثی ترکیب بی‌نظیری را در کنار انواع شلوار با پارچه‌های مختلف به وجود می‌آورد. همچنین شما می‌توانید از انواع تیشرت آستین بلند برای روزهای سرد ترین فصل بهار استفاده کنید.

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 92 تاريخ : شنبه 13 اسفند 1401 ساعت: 18:13

کت و شلوار، یکی از مهم‌ترین نمادهای شیک پوشی و خوش استایلی مردان از قدیم الایام تا به امروز است. بی‌شک هر مردی باید یک دست کت و شلوار داخل کمد لباس خودش داشته باشد؛ حتی اگر عادت ندارید که با استایل رسمی به محل کار یا سر قرار کاری بروید، برای رفتن به جشن عروسی یا مهمانی‌های رسمی شما به یک دست کت و شلوار احتیاج دارید. در این مقاله ما به معرفی جدیدترین مدل کت و شلوار مردانه ۲۰۲۲ می‌پردازیم و در خرید یک دست کت شلوار مردانه جدید کمک خواهیم کرد.

مدل کت و شلوار دو رنگ

کت و شلوار یکی از بهترین پوشاکی است که هر مردی می‌تواند آن را در شرایط مختلفی به تن کند. با تن کردن کت و شلوار، اعتماد به نفس به شما تزریق خواهد شد. کت و شلوار انواع مختلفی از جمله عروسی، اسپرت، کلاسیک، دامادی و مجلسی دارد؛ بنابراین متناسب با هر موقعیتی می‌توانید یک دست کت و شلوار در کمد خود داشته باشید. اما قطعاً با توجه به پیشرفت صنعت مد و پوشاک، برندهای تولیدکننده هم به کارهای خود تنوع بخشیده‌اند. همین مسئله انتخاب جدیدترین مدل کت و شلوار مردانه ۲۰۲۲ را سخت می‌کند.

 

جدیدترین مدل کت و شلوار مجلسی مردانه ۲۰۲۲

اگر به دنبال حضور در یک مجلس رسمی مثل عروسی هستید، باید کت و شلواری را انتخاب کنید که به شما استایل مجلسی بدهد. چه چیزی بهتر از یک ست کت و شلوار به همراه جلیقه؟ هنگام انتخاب یک مدل کت و شلوار مردانه ۲۰۲۲ باید در متناسب بودن رنگ آن با پوست خود دقت کنید. علاوه بر این شما باید متناسب با مدل مو، ریش و فرم بدنی خود، یک کت شلوار مردانه جدید را انتخاب کنید. اگر پوست سبزه یا تیره‌ای دارید، نباید کت و شلواری با رنگ روشن را انتخاب کنید. کت و شلوارهای تیره‌تر، گزینه بهتری برای شما است. در صورتی که رنگ پوست شما روشن است هم می‌توانید با انتخاب کت و شلوار یا یک پیراهن رنگ روشن، جذابیت بیشتری به استایل خود ببخشید.

جدیدترین مدل کت و شلوار مجلسی مردانه 2022

در انتخاب جدیدترین مدل کت و شلوار مردانه ۲۰۲۲، شما نباید مدلی را انتخاب کنید که حالت راسته داشته باشد؛ زیرا این کت و شلوار مناسب استایل اداری است و سنخیتی با مجالس و مهمانی‌ها ندارد. کت و شلوارهای اندامی، بهترین انتخاب شما هستند. این کت و شلوارها در بخش قفسه سینه و کمر باریک‌تر می‌شوند و این باعث می‌شود شما خوش استایل‌تر به نظر برسید.

اما کت و شلوار به کنار، برای آراسته و خوش‌تیپ به نظر رسیدن، باید از اکسسوری‌هایی استفاده کنید که با کت و شلوار مردانه ۲۰۲۲ متناسب باشند. برای این کار از کراواتی استفاده کنید که با کت و شلوار شما هارمونی رنگی ایجاد کند؛ همچنین باید در انتخاب پاپیون، دکمه سر آستین، کمربند، جوراب و کفش مناسب هم دقت کنید. چرا که آن‌ها جزو مهم‌ترین نکات برای خوش‌استایل به نظر رسیدن شما هستند.

مدل کت و شلوار رنگ کرم

جدیدترین مدل کت و شلوار کلاسیک مردانه ۲۰۲۲

بسیاری از مردان، به خصوص کسانی که دهه چهارم و پنجم زندگی خود را سپری می‌کنند، کت و شلوارهای اندامی را نمی‌پسندند. ما در جدیدترین کت و شلوار مردانه ۲۰۲۲ برای این افراد، کت و شلوار کلاسیک را پیشنهاد می‌کنیم. کت و شلوار کلاسیک، دوخت اندامی ندارد و در آن احساس راحتی را تجربه خواهید کرد. از این مدل کت شلوار برای یک استایل رسمی و اداری استفاده می‌شود؛ بنابراین اگر برای محل کار خود به دنبال خرید یک کت شلوار مردانه ۲۰۲۲ می‌گردید، می‌توانید یک مدل کلاسیک زیبا را تهیه کنید.

کت و شلوارهای کلاسیک با رنگ‌های خنثی مثل سرمه‌ای، آبی، مشکی و خاکستری جذابیت پیدا می‌کنند و می‌توانید بین یکی از این نسخه‌ها یکی را انتخاب کنید.

جدیدترین مدل کت و شلوار کلاسیک مردانه 2022

 

 

جدیدترین مدل کت و شلوار اسپرت مردانه ۲۰۲۲

کت و شلوارهای اسپرت محبوبیت ویژه‌ای در بین قشر جوان دارند. اکثر جوان‌هایی که علاقه‌ای به پوشیدن کت و شلوارهای پارچه‌ای ندارند و می‌خواهند استایل شیک و خاصی داشته باشند، می‌توانند به عنوان جدیدترین مدل کت و شلوار مردانه ۲۰۲۲ یک مدل اسپرت را تهیه کنند. عمدتاً جنس این کت و شلوارها از کتان است و یا می‌توان یک کت اسپرت را به صورت جداگانه با شلوار جین یا شلوار کتانِ رنگ دیگری که با کت هارمونی رنگی ایجاد ‌کند، پوشید. در کنار آن می‌توانید یک کفش کتانی زیبا یا کالج پا کنید. کت و شلوار اسپرت سرمه‌ای یا خاکستری، به همراه یک کتانی سفید، یکی از محبوب‌ترین استایل‌ها است.

جدیدترین مدل کت و شلوار اسپرت مردانه 2022

اکسسوری خاصی که می‌توانید به همراه یک کت و شلوار اسپرت بپوشید، می‌تواند یک ساعت هوشمند مثل اپل واچ باشد که رنگِ بند آن با رنگ کت شما هارمونی رنگی داشته باشد.

 

جدیدترین مدل کت و شلوار شش دکمه مردانه ۲۰۲۲

کت و شلوارهای شش دکمه طراحی منحصر به فردی دارند و تقریباً هر کسی با هر استایلی که دارد می‌تواند با آن‌ها شیک و خوش استایل به نظر برسد؛ همانطور که از نامش پیداست، یک کت و شلوار شش دکمه، دارای دکمه‌های زیادی است که آن را نسبت به کت‌های تک دکمه متمایز می‌کند. عمدتاً این کت و شلوارها طرح چهارخانه و رنگ تیره دارند؛ بنابراین به عنوان یک کت و شلوار مردانه ۲۰۲۲ می‌توانید یک مدل ۶ دکمه با رنگی که به پوست شما بیاید را انتخاب کنید.

جدیدترین مدل کت و شلوار شش دکمه مردانه 2022

از کت و شلوارهای ۶ دکمه، هم در مراسم رسمی و هم غیر رسمی استفاده می‌شود. بستن کراوات در زیر کت و شلوار شش دکمه هم به شدت پیشنهاد می‌شود؛ چرا که این دسته از کت‌ها، چون برخلاف کت و شلوارهای اسپرت، دکمه‌هایی بسته دارند، باعث هر چه زیباتر به نظر رسیدن استایل شما خواهند شد. البته اگر نمی‌خواهید تیپ‌تان خیلی رسمی شود، می‌توانید کراوات نزنید.

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1401 ساعت: 19:24

راهنمای خرید شلوار جین مردانه

 

شلوار لی یا همان شلوار جین، از جمله شلوارهای پرطرفدار در بین اسپرت پوشان است که هم مردان و هم زنان علاقه زیادی به آن دارند؛ اما از آنجاکه شلوار جین فری سایز نیست، خرید آن مقداری سخت است. از سوی دیگر انتخاب رنگ یک شلوار جین مناسب هم گاهی به مشکل بزرگی تبدیل می‌شود. بسیاری از افراد وقتی برای خرید شلوار لی به بازار می‌روند، زمان زیادی را صرف انتخاب محصول موردنظرشان می‌کنند؛ اما همین که به خانه برمی‌گردند، دچار تردید می‌شوند و علاقه‌شان را نسبت به شلوار خریداری شده از دست می‌دهند.

مدل شلوار لی مردانه رنگ آبی تیره

در واقع این کار چندان هم سخت نیست و فقط این افراد با نکات مهم برای انتخاب شلوار جین آشنایی کافی ندارند. در این مقاله از بانی مگ سعی داریم شما را با نکاتی در رابطه با راهنمای خرید شلوار جین زنانه و مردانه آشنا کنیم. اگر اهل پوشیدن لباس جین هستید، این مطلب از بانی مگ را از دست ندهید.

نکاتی برای خرید شلوار جین زنانه و مردانه

برای اینکه بتوانید یک شلوار مناسب برای خود خریداری کنید، لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

نکاتی برای خرید شلوار جین زنانه و مردانه

راهنمای سایز خرید شلوار جین مردانه و زنانه

سایز کمر شلوار لی همیشه یکی از معضلات بسیاری از مشتریان است. هم خانم‌ها و هم آقایان برای تهیه شلوار لی مناسب و اندازه خود دچار مشکل هستند؛ درحالیکه حتی بدون اینکه شلوار را تن کنید و یا آن را اندازه بگیرید، باز هم قادر به انتخاب مناسب‌ترین سایز شلوار برای خود خواهید بود.

برای تشخیص سایز کمر شلوار باید به همان صورت که دکمه و زیپ آن بسته است، شلوار را از وسط تا بزنید؛ به‌طوریکه دو لگ روی همدیگر قرار بگیرند؛ سپس کمر شلوار را روی گردن خود قرار دهید تا به طور کامل از قسمت شانه چپ تا شانه راست، گردن شما را بپوشاند. اگر کمر تا زده شلوار لی، به اندازه گردن شما نبود و از آن کمتر شد، یعنی کمر این شلوار اندازه شما نیست؛ در واقع وقتی کمر شلوار جین را تا می‌زنید، باید به اندازه نصف گردن باشد.

 

اندازه‌گیری کمر قبل از خرید

ست شلوار جین با کفش رنگ سفید

شاید با گذشت زمان، سایز کمر شما فرق کرده باشد و اگر بخواهید براساس اطلاعات قبلی، سایز شلوار جین مردانه یا زنانه را سفارش دهید، ممکن است دچار اشتباه شوید. در مورد خرید اینترنتی شلوار جین این اتفاق شاید کمی آزاردهنده باشد و حتی آنلاین شاپ محصول خریداری شده را پس نگیرد؛ بنابراین قبل از اینکه برای سفارش محصول مورد نظر اقدام کنید، حتما سایز کمر خود را اندازه بگیرید.

جایی که باید اندازه‌گیری شود، بالای استخوان لگن (بین باسن و پایین‌تر از دنده) است؛ در واقع باید گودی کمر (درست روی ناف) را اندازه بگیرید و نیازی به اندازه گرفتن باسن نیست؛ زیرا با باز شدن دکمه و زیپ شلوار لی، می‌توانید آن را به راحتی تن کنید. توجه داشته باشید وقتی شلوار جین را می‌پوشید، باید بتوانید به طور عادی نفس بکشید.

یک نکته مهم اینکه قد کمر با دو معیار اینچ و سانتی‌متر مشخص می‌شود. دور کمر با معیار اینچ همیشه ۲ سانتی‌متر بالا و پایین می‌شود که کمترین سایز آن ۲۸ و بالاترین سایز هم ۶۴ اینچ است.

ست شلوار جین با هودی سبز

اندازه قد شلوار لی

برای مشخص شدن بلندی شلوار لی هم باید اندازه پا از کمر تا مچ را درنظر داشته باشید. قد شلوار جین زنانه و مردانه همیشه ۵ سانتی‌متر بالا و پایین می‌شود. برای مثال شلوار لی با قد ۸۰، ۸۵، ۹۰، ۹۵ و… را می‌توانید در بازار پیدا کنید. اما پیدا کردن شلوار جین با قد ۹۲ یا ۸۶ سخت است. بیشتر تولیدکننده‌ها برای برش زدن و دوخت محصولات از استانداردهای خاصی پیروی می‌کنند.

مدل تا زدن پاشنه شلوار جین

قد شلوار لی با حرف L روی لیبل محصول نوشته می‌شود؛ البته در این قسمت شما عبارت W/L را مشاهده می‌کنید که حرف W به معنای سایز کمر و حرف L هم به معنای قد شلوار لی است.

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 75 تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1401 ساعت: 18:58

بهترین زمان شستن شورت زنانه

ازآنجاکه شورت زنانه در تماس مستقیم با بدن است و فضایی مرطوب، بدون گردش هوا و تاریک را ایجاد می‌کند و در معرض مایعات بدن قرار می‌گیرد، مکان بسیار مناسبی برای رشد قارچ‌ها و باکتری‌های مضر است؛ پس بهتر است شورت‌ها را پس از هر بار پوشیدن شست.

بهترین روش شستن شورت زنانه، شست‌وشو با دست است اما به‌طور‌کلی لازم است مواردی را مدنظر قرار داد. شستن با مواد شوینده ملایم، آب ولرم، خشک‌ کردن در معرض هوا و اتو نکردن، از جمله مواردی است که لازم است به آن توجه داشت.

اگر قرار است شورت‌ها با ماشین لباسشویی شسته ‌‌شوند، می‌بایست آب ۳۰ تا ۴۰ درجه، چرخش کم، مواد شوینده ملایم و شست‌وشوی جداگانه را مد‌نظر داشت. بهتر است شورت‌های نخی، نایلونی، ابریشمی و توری را با قراردادن در یک کیسه ظریف مشبک، برای جلوگیری از گره‌خوردن و کشیدگی درون ماشین لباسشویی قرارداد.

چند نکته مهم درباره طریقه شستن شورت زنانه

بهتر است قبل از شستشو با دست یا در ماشین، شورت‌هایی که لکه خون، لوسیون، روغن برنزه کنندهیاپماد و دارو دارند جداسازی شوند و روند لکه بری را به‌صورت مجزا طی کنند.

از مواد شوینده‌ای استفاده شود که عامل حساسیت نباشند. ترجیحاً مواد شوینده غیر معطر استفاده شود.

بر خلاف تبلیغات، نیازی به جوشاندن یا شستن شورت‌ها با آب جوش وجود ندارد؛ زیرا آب داغ باعث آسیب‌دیدن رشته‌های نخ و کش موجود در پارچه و ازبین‌رفتن خاصیت الاستیکی و کشسانی آن‌ها شود.

خشک‌کردن با هوا روی‌ بند رخت و در مجاورت هوا بهترین روش برای انعطاف‌پذیر نگه‌داشتن الاستیک شورت و جلوگیری از انقباض یا آسیب به پارچه است. اگر سیستم خشک‌کن در خانه موجود است، لازم است روی کمترین درجه تنظیم شود.

بر خلاف تصور، لباس‌های زیر زنانه نباید اتو شوند. حرارت زیاد می‌تواند باعث سوختن یا ذوب شدن الیاف شود.

شورت‌های زنانه اصلاً نباید با نم در کیسه‌های نایلونی یا کمد قرار بگیرند؛ زیرا به محیطی مناسب برای رشد قارچ‌، میکروب و باکتری تبدیل می‌شوند؛ اگر چنین اتفاقی بنا بر وضعیت اضطراری پیش آمد، حتماً باید مجدداً شسته و کاملاً خشک شوند.

می‌توان مواد شوینده را به محل لکه آغشته کرد و آن را به‌آرامی با انگشتان به ناحیه لکه‌دار پخش کرد. قبل از شستن، باید مواد شوینده پنج یا ۱۰ دقیقه روی محل لکه بماند.

بهتر است لباس زیر زنانه،چند ساعت در محلول آب وسفیدکننده بر پایه اکسیژن قرار گیرد.

برای گرفتن آب نباید لباس را دور خودش تاب داد.

نحوه شستن لباس زیر برای ازبین‌بردن باکتری‌ها

شستن لباس‌های زیر برای ازبین‌بردن باکتری‌ها بخش مهمی از بهداشت شخصی است. تمیزی لباس همیشه مهم است، اما هنگام شستن لباس‌های زیر، رعایت بهداشت حیاتی‌تر است.

عالی است که در عصری زندگی می‌کنیم که می‌توان لباس‌های زیر را بدون آسیب رساندن به پارچه ضدعفونی کرد؛ اما برای ازبین‌بردن مؤثر میکروب‌ها و باکتری‌ها، از لباس زیر چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

مؤثرترین راه برای ضدعفونی‌کردن لباس‌های زیر، اضافه‌کردن یک ضدعفونی‌کننده لباس به شست‌وشو، علاوه بر استفاده از مواد شوینده معمولی است. ضدعفونی‌کننده لباس،‌ ویروس‌ها و باکتری‌ها را تا ۹۹ درصد از بین می‌برد و لباس‌های زیر را هر بار از نظر بهداشتی تمیز می‌کند. این مواد در دمای کمتر از ۲۰ درجه و روی لباس‌های رنگی و پارچه‌های ظریف مؤثر است و آسیبی به لباس‌ها نمی‌زند.

آیا لازم است لباس زیر را جداگانه شست؟

یک سؤال رایج که اغلب پرسیده می‌شود این است که آیا باید لباس زیر را جدا از سایر لباس‌ها شست؟ در واقع هیچ قانونی دراین‌رابطه وجود ندارد و همه چیز به ترجیحات شخصی بستگی دارد؛ اما لازم است به موارد زیر توجه شود:

  • اگر کودکی در خانه دارید که در حال آموزش دستشویی رفتن است و لباس‌ زیر او مشترکاً با لباس زیر خانم‌ها شسته می‌شود، بهتر است جدا شسته شوند.

  • لباس‌هایی که بیرون از خانه پوشیده می‌شوند، معمولاً آلودگی بیشتری در بافت خود دارند. منطقی است که با لباس‌های زیر، حداقل زمانی که ماشین لباسشویی برای طول زمان کمتر شست‌وشو تنظیم می‌شود، شسته نشوند.
مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 90 تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1401 ساعت: 18:20

راهنمای انتخاب بهترین ماشین اسباب بازی

ماشین اسباب بازی یکی از بهترین هدیه‌هایی است که شما می‌توانید برای کودک خود تهیه کنید. اسباب بازی هایی به شکل ماشین سن و سال نمی‌شناسند و معمولا برای همه پسربچه‌ها یا برخی از دختربچه‌ها در سنین مختلف بسیار جذاب هستند. این نوع از اسباب بازی دارای انواع مختلفی است که باعث شده جذابیت آن برای همه رده‌های سنی افزایش پیدا کند.

در کنار این‌ها بازی کردن با ماشین‌های اسباب بازی باعث می‌شود که کودک شما بتواند مهارت‌های حرکتی خود را تقویت کرده و یک گام به دنیای بزرگ‌سالی نزدیک‌تر شود؛ اما تمامی این مزایای زمانی برای کودک شما حاصل می‌شوند که شما دقیقا همان نوعی از اسباب بازی به شکل ماشین را تهیه کرده باشید که با ویژگی‌های حرکتی، ذهنی و رشدی کودک شما تطابق کامل دارد. در این مقاله به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های اسباب بازی ماشین پرداخته و شما را با انواع مختلف آن آشنا می‌کنیم.

در خرید ماشین اسباب بازی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

ماشین‌ اسباب بازی مانند هر اسباب بازی دیگری می‌توانند نقش موثری را در رشد کودک شما ایفا کنند. به همین دلیل در زمان خرید این نوع از اسباب بازی باید دقت زیادی را به خرج دهید. وجود ماشین اسباب بازی در جعبه اسباب بازی کودک شما می‌تواند راهی عالی برای سرگرم کردن او باشد. ماشین‌های اسباب بازی به دلیل اینکه حرکت می‌کنند، در هماهنگ کردن چشم و سایر اعضای بدن موثر هستند.

در کنار این‌ها داشتن این نوع اسباب بازی می‌تواند در تسکین استرس کودک نقشی بسیار اساسی داشته باشد؛ زیرا ماشین‌های اسباب بازی متحرک هستند و می‌توان آن‌ها را با خود به هر مکانی برد. به‌علاوه نمونه‌هایی از آن‌ها دارای صدا هستند و یا حتی می‌توان بر روی آن‌ها سوار شده و رانندگی را تجربه کرد. به‌این‌ترتیب کودک می‌تواند هیجانات خود را به‌خوبی تخلیه کند؛ اما یک اسباب بازی ماشین خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

خرید انواع ماشین اسباب بازی از نی نی بازار


توانایی‌های حرکتی اسباب بازی و تناسب آن‌ها با سن کودک

یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در زمان خرید اسباب بازی هایی به شکل ماشین به آن دقت کنید، میزان حرکت آن است. هرچه توانایی‌های حرکتی اسباب بازی ماشین بیشتر باشد، کودک شما نیز در حین بازی رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد. به‌علاوه با افزایش سن کودک، رفته‌رفته علاقه او به اسباب بازی هایی که دامنه حرکت بیشتری دارند، بیشتر خواهد شد. تناسب حرکت‌های مختلف ماشین‌های اسباب بازی با سن کودکان، به آن‌ها کمک می‌کند که بتوانند مهارت‌های لازم را متناسب با سن خود آموزش ببینند.

ماشین‌های اسباب بازی که با دست کار می‌کنند، ارزان‌تر هستند و برای کودکانی در سنین پایین‌تر مناسب‌اند؛ اما هرچه سن کودک شما بیشتر می‌شود، بهتر است که برای او ماشین‌های اسباب بازی موتوردار تهیه کنید؛ زیرا با استفاده از این نوع ماشین‌ها فرزند شما می‌تواند با دنیای فناوری نیز ارتباط برقرار کند. در کنار این‌ها اگر ازنظر هزینه مشکلی ندارید، ماشین‌های اسباب بازی با قابلیت رانندگی برای فرزند شما بهترین گزینه هستند. به‌این‌ترتیب او می‌تواند با چالش‌های موجود در رانندگی برخورد کرده و مهارت حل مسئله در او رشد پیدا می‌کند.

جنس اسباب بازی ماشین

مهم‌ترین مسئله در زمان انتخاب اسباب بازی ماشین برای کودکان، استحکام آن است. جنس ماشین‌های اسباب بازی باید به‌گونه‌ای باشد که به‌راحتی خرد نشود و از بین نرود. به‌این‌ترتیب مطمئن خواهید شد که کودک شما در حین بازی قطعات کوچک را به دهان نخواهد گذاشت. این مسئله‌ای است که باید در زمان خرید اسباب بازی هایی به شکل ماشین برای کودکانی در سنین 1 تا 5 سال بسیار به آن توجه کنید.

استحکام ماشین‌های اسباب بازی به‌ویژه در مورد ماشین‌هایی که قابلیت سوار شدن و جابجایی دارند، بسیار مهم است. به‌علاوه رنگ ماشین‌های اسباب بازی نیز باید ثابت بماند و در اثر برخورد با دست‌های عرق کرده کودک شما کنده نشود. همچنین زمانی که کودک شما با اسباب بازی ماشین بازی می‌کند، نباید بر روی دست‌های او رنگی از قطعات مختلف ماشین باقی بماند. این موضوع برای حفظ سلامت کودک شما در زمان بازی بسیار مهم است.

ماشین اسباب بازی کوچک می تواند برای فرزند شما در هر سنی بسیار جذاب باشد.


اندازه

یکی دیگر از مهم‌ترین معیارهایی که باید در زمان خرید ماشین اسباب بازی به آن دقت کنید، اندازه آن است. اندازه مناسب ماشین‌های اسباب بازی بسته به سن کودک شما تعیین می‌شود. به‌عنوان‌مثال برای کودکان بین صفر تا دو سال هرگز نباید ماشین‌هایی با اندازه بسیار کوچک تهیه کنید؛ زیرا این نوع از اسباب بازی ها ممکن است به‌راحتی توسط کودک بلعیده شده و سلامت او را به خطر بیندازند.

بااین‌حال هرچه فرزند شما بزرگ‌تر می‌شود، نگرانی شما از بابت اندازه اسباب بازی کمتر خواهد بود. بااین‌حال تجربه ثابت کرده در سنین بالاتر نیز کودکان معمولا به ماشین‌هایی با اندازه بزرگ‌تر علاقه بیشتری نشان می‌دهند.

اجزا و امکانات اضافه

یکی از مواردی که باعث اضافه شدن هیجان به بازی های کودک شما با ماشین اسباب بازی می‌شود، اجزا و امکانات اضافی است که همراه این نوع از ماشین‌ها وجود دارند. این امکانات می‌توانند توانایی‌های حرکتی ماشین‌های اسباب بازی را به حد خوبی بهبود ببخشند. به‌عنوان‌مثال داشتن یک پیست به فرزند شما این امکان را می‌دهد تا خودروی اسباب بازی خود را در یک محیط اختصاصی رها کند.

در کنار این‌ها خیال شما نیز از بابت آسیب دیدن وسایل ارزشمند در اثر برخورد با خودرو راحت خواهد شد. در کنار این‌ها وجود پیست به فرزند شما این امکان را می‌دهد که مسابقه‌هایی را با دوستان خود برگزار کرده و هیجان مسابقه را نیز تجربه کند.

در کنار این‌ها برخی از ماشین‌های اسباب بازی موجود در بازار با لگو ترکیب شده‌اند. این نوع از ماشین‌ها می‌توانند به‌عنوان مقدمه‌ای برای آشنا کردن فرزند شما با رباتیک و مونتاژ قسمت‌های مختلف بسیار مناسب باشند. همچنین با استفاده از این نوع ماشین‌های اسباب بازی کودک شما مهارت‌های مربوط به ساخت‌وساز را نیز فراگرفته و خلاقیت در او پرورش پیدا می‌کند.

اندازه اسباب بازی ماشین فرزند خود را مناسب سن و نیاز او انتخاب کنید.


قیمت اسباب بازی

قیمت ماشین اسباب بازی نیز در زمان خرید از دیگر عوامل تاثیرگذار در تصمیم‌گیری است. ماشین‌های اسباب بازی بسته به نوع، جنس، امکانات و اندازه دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. واضح است که هرچه امکانات موجود در این اسباب بازی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. خودروهای آموزشی مانند خودروهای لگو دار و یا خودروهای مربوط به مشاغل خاص معمولا قیمت بیشتری دارند. همچنین آن دست از ماشین‌های اسباب بازی که با موتور کار می‌کنند، نسبت به نمونه‌های دستی گران‌تر هستند.

برند اسباب بازی ماشین

شاید مهم‌ترین مسئله‌ای که معمولا در زمان خرید انواع اسباب بازی و ازجمله ماشین به آن دقت نمی‌کنیم، برند سازنده اسباب بازی است. برندهای معتبر همواره ایمنی کودک شما را در اولویت خود قرار می‌دهند. به همین دلیل از بهترین مواد اولیه استفاده کرده و همواره بهترین طراحی‌ها را متناسب با نیازهای کودک شما ارائه می‌دهند.

سبک و نوع ماشین بازی

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید ماشین‌های اسباب بازی باید به آن دقت کنید، نوع ماشین است. این خودروها در اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند و سبک‌های متفاوتی نیز دارند. در این زمینه بهتر است سلیقه کودک خود را تا حد زیادی دخالت دهید. به‌این‌ترتیب می‌توانید بهترین گزینه را برای او انتخاب کنید و مطمئن شوید که فرزند شما از بازی با چنین اسباب بازی هایی لذت کافی را خواهد برد.

انواع اسباب بازی ماشین

در ادامه به معرفی محبوب‌ترین انواع ماشین‌های اسباب بازی در ایران اشاره می‌پردازیم.

کامیون اسباب بازی

کامیون اسباب بازی جذاب را در انواع مختلف از نی نی بازار بخرید.


کامیون اسباب بازی یکی از ماشین‌های اسباب بازی مناسب برای کودکان بالای یک سال است. این نوع از اسباب بازی معمولا در اندازه بزرگ با ارتفاعی نزدیک به 30 سانتی‌متر ساخته می‌شود. به همین دلیل باید مهارت‌های حرکتی کودکانی که از آن استفاده می‌کنند تا حدی رشد کرده باشند. انواع کامیون اسباب بازی با جنس‌های مختلف در بازار ایران یافت می‌شود؛ اما رایج‌ترین نوع این کامیون‌ها از پلاستیک بی‌خطر که در مواردی با فلز ترکیب شده است، برای کودکان ساخته شده‌اند.

همچنین چند نمونه از معتبرترین برندهای سازنده کامیون اسباب بازی در کشور ما پاندا، زرین تویز، نیکو تویز، کیوان تویز و درج توی (Dorj Toy) هستند. در میان انواع کامیون‌های اسباب بازی می‌توان کامیون‌هایی را که نشان‌دهنده خودروهای استفاده‌شده در مشاغل مختلف هستند پیدا کرد.

به‌عنوان نمونه می‌توانید با خرید کامیون مخصوص حمل زباله یا کامیون تانکر دار، اهمیت شغل‌های مختلف را به کودکان خود آموزش دهید. حسن این نوع از کامیون‌های اسباب بازی این است که کاملا به نمونه‌های واقعی شباهت دارند و به‌این‌ترتیب در تقویت مهارت‌های شناختی کودک شما موثر هستند.

تراکتور اسباب بازی

تراکتور اسباب بازی جذاب و جدید را از نی نی بازار تهیه کنید.


تراکتور اسباب بازی معمولا به‌صورت دستی تولید می‌شود و نمونه‌های موتوری آن کمتر در بازار وجود دارد. این نوع از ماشین‌های اسباب بازی نیز معمولا برای کودکان بالاتر از یک سال ساخته می‌شوند و در ساخت آن‌ها از پلاستیک استفاده شده است. همچنین نمونه‌هایی از تراکتور اسباب بازی نیز دارای بارکش‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها ر از تراکتور جدا کرد. با خرید تراکتور اسباب بازی می‌توانید کودک خود را با زندگی روستایی و اهمیت کشاورزی آشنا کنید.

لودر اسباب بازی

خرید ماشین لودر اسباب بازی از نی نی بازار با ضمانت کیفیت.


خرید لودر اسباب بازی به کودک شما کمک می‌کند تا با انواع کارها و مفاهیم ساختمانی آشنا شود. همچنین به دلیل اینکه این نوع ماشین اسباب بازی با استفاده از نیروهای مکانیکی قابل حرکت دادن است، تاثیر خوبی در تقویت هوش کودک و هماهنگی اعضای مختلف بدن او خواهد داشت.

جرثقیل اسباب بازی

جرثقیل اسباب بازی جذاب برای رشد کودک شما مفید است.


جرثقیل اسباب بازی نیز یکی دیگر از انواع ماشین اسباب بازی است که با استفاده از آن می‌توانید کودک خود را با انواع مهارت‌های لازم برای ساختمان‌سازی آشنا کنید. با استفاده از جرثقیل اسباب بازی می‌توانید مفهوم ابزارهای سنگین و سبک را به کودک خود یاد بدهید. همچنین با داشتن این دست از ماشین‌های اسباب بازی کودک شما می‌تواند در بازی های مختلف نقش‌های مشخصی را بر عهده گرفته و به‌این‌ترتیب احساس استقلال و اعتمادبه‌نفس در او تقویت شود.

ماشین اسباب بازی پلیس

انواع ماشین پلیس اسباب بازی جذاب، فقط در نی نی بازار


ماشین‌های اسباب بازی پلیس بیشتر مخصوص کودکانی هستند که تا حدی با مشاغل مختلف آشنایی داشته و می‌توانند وظایف آن‌ها را تقلید کنند. با استفاده از ماشین اسباب بازی پلیس کودک شما می‌تواند هیجان خود را در بازی دزد و پلیس تخلیه کرده و درعین‌حال با اهمیت نقش پلیس در جامعه نیز آشنا شود. همچنین شما می‌توانید در حین بازی کردن با ماشین پلیس اسباب بازی، نحوه برخورد با خطر و شماره‌های ضروری را به او آموزش دهید.

موتور اسباب بازی

انواع موتور اسباب بازی جذاب کوچک و بزرگ را برای کودک خود از نی نی بازار بخرید.


موتور اسباب بازی در انواع باتری خور، مکانیکی و شارژی در بازار وجود دارد. بدنه این موتورها معمولا از پلاستیک مرغوب یا پلاستیک فشرده تولید می‌شوند. به‌علاوه نمونه‌های پازلی آن‌ها نیز در بازار وجود دارند. نمونه‌های پازلی موتور اسباب بازی به کودک شما کمک می‌کند تا بتواند مهارت‌های ذهنی خود را برای ساختن یک وسیله تقویت کند.

همچنین نمونه‌های صدادار و باتری خور نیز در زمان بازی باعث سرگرمی کودک شما می‌شوند. در کنار این‌ها ابعاد برخی از این موتورسیکلت‌ها با قد کودک شما متناسب هستند؛ بنابراین با خرید این دست از موتورهای اسباب بازی کودک شما می‌تواند موتورسواری را تجربه کند. این موتورها معمولا دارای تایرهای کمکی، آینه‌بغل و دیگر ابزارهای ایمنی هستند. همچنین انرژی آن‌ها نیز از طریق باتری‌های قابل شارژ تامین می‌شود.

تریلی اسباب بازی

تریلی اسباب بازی نیز یکی دیگر از انواع ماشین‌های اسباب بازی آموزشی است که با استفاده از آن می‌توانید کودک خود را با مفاهیم مربوط به دنیای ماشین‌های سنگین آشنا کنید. نمونه‌های مختلفی از این نوع اسباب بازی در بازار وجود دارند که یکی از هیجان‌انگیزترین آن‌ها تریلی حمل خودرو است. با خرید این نوع اسباب بازی کودک شما درواقع صاحب چند ماشین اسباب بازی خواهد شد. به‌علاوه به دلیل شباهت آن با نمونه‌های واقعی کودک شما می‌تواند با انواع مختلف وسایل نقلیه آشنا شود.

آمبولانس اسباب بازی

آمبولانس اسباب بازی را از نی نی بازار بخرید.


داشتن آمبولانس اسباب بازی به کودک شما کمک می‌کند تا بتواند با انواع ابزارهای پزشکی آشنایی پیدا کند. به‌علاوه با استفاده از این اسباب بازی حس نوع‌دوستی و کمک به دیگران نیز در کودک شما تقویت خواهد شد. نوعی از آمبولانس اسباب بازی که به آمبولانس موزیکال شهرت دارد، قابلیت نمایش نوار قلب و گرفتن فشارخون را نیز برای کودک شما فراهم می‌کند.

به‌این‌ترتیب کودک با مبانی علم پزشکی نیز آشنا خواهد شد. همچنین باعث می‌شود که او بتواند در بازی های مختلف نقش‌های متنوعی را بپذیرد. درنتیجه در افزایش اعتمادبه‌نفس او نیز بسیار موثر خواهد بود. همچنین قابلیت موزیکال بودن این آمبولانس، تشخیص صدا را نیز در کودک شما تقویت کرده و او را با آژیرهای هشدار آشنا می‌کند. این نوع از اسباب بازی مخصوص کودکان بالاتر از 3 سال است.

اتوبوس اسباب بازی

اتوبوس اسباب بازی جذاب را از نی نی بازار برای فرزند خود بخرید.


با خرید اتوبوس اسباب بازی می‌توانید کودک خود را با اهمیت حمل‌ونقل عمومی و خودروهای موجود در این ناوگان آشنا کنید. اتوبوس‌های اسباب بازی معمولا از پلاستیک بی‌خطر و فلز ساخته می‌شوند. همچنین استفاده از این اسباب بازی حس همکاری و حضور در جمع را نیز در کودکان بالاتر از 3 سال تقویت خواهد کرد.

نوع دیگری از اتوبوس‌های اسباب بازی، نمونه‌هایی هستند که موزیکال بوده و یا بدنه آن‌ها با اشکال مختلف ساخته شده‌اند. این نوع از اتوبوس‌ها به کودک کمک می‌کنند تا با شکل‌های مختلف آشنا شده و حس شنوایی او را نیز تقویت می‌کنند. به‌علاوه در تقویت قوه تخیل و هماهنگی میان دست و چشم کودک نیز تاثیر به سزایی دارند.

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 65 تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1401 ساعت: 17:02

انتخاب لباس مجلسی مشکی زنانه بر اساس فرم اندام

اندام شما حرف‌های بسیاری درباره زیباتر شدن استایلتان دارد و در صورتی که به فرم اندامتان توجه بیشتری کنید، ظاهرتان چشمگیرتر می‌شود و انتخاب هوشمندانه و خرید لباس مجلسی مشکی زنانه بهتری را تجربه خواهید کرد.

به طول کلی اندام خانم‌ها به ۵ گروه تقسیم می‌شود:

  1. اندام سیبی شکل
  2. اندام ساعت شنی
  3. اندام گلابی شکل
  4. اندام مستطیلی شکل
  5. اندام ظریف نقش

در این مقاله قصد داریم راهنمای ساده‌ای برای خرید لباس مجلسی زنانه بر اساس فرم اندام قرار دهیم تا جذاب‌تر از همیشه شوید. شما می‌توانید در خریدهای دیگرتان نیز از این راهنما استفاده کنید. این نکات طبق نظر طراحان و استایلیست‌های مد و فشن تعریف شده‌ است و هیچ قانونی وجود ندارد و شما می‌توانید بر طبق سلیقه خود نیز لباس‌های موردعلاقه‌تان را به تن کنید.

۱٫ لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام سیبی شکل

لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام سیبی شکل

تعداد افرادی که اندام سیبی شکل در دنیا دارند کم نیست و این روزها با توجه به موفقیت و فروش بالا لباس‌های پلاس سایز یا سایز بزرگ، طراحان مد و فشن به طراحی لباس مجلسی زنانه سایز بزرگ در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت توجه و تمرکز خاصی دارند.

از این رو دیگر همچون گذشته خرید لباس مجلسی زنانه بزرگ دشوار نیست و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود، لباس مجلسی زنانه شیک را انتخاب و تهیه نمایید. در واقع مدل لباس مجلسی زنانه باید به گونه‌ای باشد که در افزایش اعتمادبه‌نفستان نیز تأثیر داشته باشد.

افرادی که اندام سیبی شکل دارد، معمولاً شکم، پهلو، بازو و سینه بزرگ و پُر و شانه‌های پهنی دارند که به اصلاح به این افراد پلاس سایز می‌گویند. البته پلاس سایز به معنای اندام چاق نیست و هر سایزی به غیر از سایز small که مانکن برندها از آن بهره‌مند می‌شوند، پلاس سایز نام دارد.

اگر اندام شما سیبی شکل یا پلاس سایز است، احتمالاً بالاتنه و میان‌تنه پُرتری نسبت به پاهایتان دارید و پاهایتان لاغرتر از بالاتنه به نظر می‌رسد. بسیاری از کارشناسان مد و فشن بر این باورند که اگر می‌خواهید لباس مجلسی زنانه مشکی تهیه کنید، بهتر است سراغ پیراهن‌های آستین‌دار بروید.

 

معمولاً بسیاری از کارشناسان مد و فشن توصیه می‌کنند بهترین لباس مجلسی مشکی زنانه برای اندام سیبی شکل با یقه هشت یا یقه باز است که قد کوتاهی نیز دارد. چرا که در این صورت توجه و تمرکز روی شکم و پهلو کمتر می‌شود.

با این حال پیراهن‌ مجلسی مشکی بلند زنانه که دامن حریر یا کلوش دارد نیز انتخاب خوبی است. اما آستین و یقه، اهمیت بیشتری دارد. این مدل پیراهن مجلسی زنانه انتخاب مناسبی برای اندام سیبی شکل خواهد بود و زیبایی استایل شما را دوچندان می‌کند.

۲٫ لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام ساعت شنی

لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام ساعت شنی

اگر صفحات مجازی اینستاگرام را بگردید، احتمالاً ده‌ها عکس از اندام ساعت شنی شکل خواهید دید، چرا که این مدل اندام مورد علاقه بسیاری از سلبریتی‌های هالیوود از جمله خانواده کاردشیان و جنر است. مدل اندام ساعت شنی از دوره مرلین مونرو، بازیگر آمریکایی فیلم‌های کلاسیک در دهه ۵۰ میلادی مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفت که این سال‌ها نیز طرفداران بسیاری دارد.

ناگفته نماند که اندام ساعت شنی تنها با جراحی پلاستیک و زیبایی حاصل نمی‌شود و بسیاری از ورزش‌های بدن‌سازی نیز روی فرم‌دهی اندام ساعت شنی تمرکز دارند و اگر شما به این فرم اندام علاقه دارید، با تمرینات ورزشی خاص می‌توانید به آن دست‌یابید.

همان گونه که از اسم این مدل اندام پیدا است، بالاتنه و پایین‌تنه پُر است، اما قسمت میانی یا پهلو، کوچک‌ و باریک‌ همچون ساعت شنی می‌باشد. خانم‌هایی که اندام ساعت شنی شکل دارند، می‌توانند از پیراهن مجلسی مشکی زنانه تاپی یا آستین کوتاه استفاده کنند. همچنین اگر به استایل متفاوت علاقه دارید، می‌توانید با استفاده از اکسسوری، همچون کمربند زنانه، مدل پیراهن مجلسی خود را جذاب‌تر کنید.

قد لباس مجلسی مشکی زنانه ساعت شنی اهمیت ندارد و شما می‌توانید از دو مدل پیراهن بلند و کوتاه بهره‌مند شوید. همچنین پیراهن مجلسی پشت باز و پیراهن دکلته نیز انتخاب جذابی برای اندام ساعت شنی خواهد بود.

۳٫ لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام گلابی شکل

لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام گلابی شکل

اندام گلابی شکل به اندامی می‌گویند که پایین تنه، ران و پاها بزرگ‌تر از شانه، دست، بازو و بالا تنه است. در صورتی که اندام شما گلابی شکل است، احتمالاً بیشتر وزن شما در پایین‌تنه قرار دارد و بیشتر خانم‌های ایرانی اندامشان گلابی شکل می‌باشد.

در خرید لباس زنانه برای اندام گلابی شکل دو ایده و تفکر وجود دارد. در گذشته بسیاری از کارشناسان مد و فشن بر این باور بودند که خانم‌هایی که اندام گلابی شکل دارند، بهتر است لباس مجلسی مشکی زنانه بلند با یقه باز به تن کنند که تمرکز کمتری در پایین‌تنه ایجاد شود.

 

اما در تفکر جدید و با حضور سلبریتی‌های هالیوودی، عکس این مسئله بیان می‌شود. یعنی اکنون بسیاری بر این باورند که پیراهن مجلسی زنانه کوتاه با آستین بلند به تن کنید تا تمرکز روی پاها ایجاد شود. بنابراین انتخاب مدل لباس مجلسی زنانه برعهده خودتان است. اما نکته‌ای که می‌توانید به آن توجه کنید، استفاده از اکسسوری‌هایی همچون گردنبند زنانه و کمربند است که توجه را به بالاتنه جلب کند.

۴٫ لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام مستطیلی شکل

لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام مستطیلی شکل

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، تقریباً یک‌سوم از خانم‌های دنیا، اندام مستطیل شکل دارند. بنابراین اگر می‌خواهید پیراهن مجلسی مشکی زنانه جدید و شیک تهیه کنید، به سادگی می‌توانید لباس مورد علاقه خود را تهیه نمایید.

اگر می‌خواهی بدانید که اندامتان مستطیل شکل است یا خیر، بهتر است بدانید که اندام مستطیل شکل یعنی تقریباً شانه شما با پهنای کمر یا پهلویتان برابر است. بسیاری از کارشناسان مد و فشن بر این باورند که پیراهن مجلسی زنانه مناسب این اندام باید در قسمت کمر تنگ‌تر باشد.

با این حال شما می‌توانید پیراهن مجلسی مشکی زنانه کلوش یا ساده‌ای تهیه کنید و در قسمت کمر از کمربند استفاده نمایید. در این صورت اندامتان و فرم پهلو و کمرتان جذاب‌تر می‌شود و لباستان استایلتان را چشمگیرتر می‌کند.

مجله مد و فشن...
ما را در سایت مجله مد و فشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد بازدید : 79 تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1401 ساعت: 15:24

خبرنامه